10 کيلوگرم هروئین از يک باند خانوادگی در کنگاور کشف شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛و به نقل از پایگاه خبری پلیس ؛فرمانده انتظامی شهرستان کنگاور از کشف 10 کيلوگرم هروئین و یک کیلو و 165 گرم حشیش از يک باند خانوادگي در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ "حسین براری گفت: در راستاي مبارزه با سوداگران مرگ و طي دريافت اخبار و اطلاعاتی مبني بر اينکه تعدادي از تهيه و توزيع کنندگان مواد مخدر اقدام به وارد کردن مقاديري مواد مخدر به اين شهرستان کرده اند، مراتب جهت شناسايي و دستگيري اين افراد در دستور کار ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر و اطلاعات شهرستان قرار گرفت.

وي افزود: پس از بررسي هاي اوليه و رد زني هاي اطلاعاتي و تعقيب و مراقبت ويژه و پس از هماهنگي با مقام قضائي، اکيپي از ماموران مواد مخدر و اطلاعات شهرستان به صورت نامحسوس مخفیگاه متهمین را تحت کنترل قرار دادند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: ماموران در اقدامي غافلگيرانه وارد مخفیگاه متهمان که از اعضای یک خانواده بودند شده و در بازرسی دقیق از منزل آنان مقدار 10 کیلوگرم هروئین و یک کیلو و 165 گرم حشیش را که به صورت بسيار ماهرانه اي در داخل منزل جاساز شده بود کشف کردند.

سرهنگ براری بيان داشت: در اين عمليات ها یک نفر از این سوداگران مرگ که یک خانم 36 ساله بود دستگير و پس از تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضائي معرفي شد و تلاش برای دستگیری سایر همدستان وی ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه انجام عمليات هاي مشترك درون سازمانی به منظور ضربه زدن به باندها و شبكه هاي قاچاق موادمخدر جزء راهبردهاي اطلاعاتي و عملياتي پليس شهرستان است، اظهار داشت: انتظار پليس از شهروندان اين است که با گزارش سريع موارد مشکوک به سامانه فوريت هاي پليسي110 حافظان عرصه نظم و امنيت را در كاهش آسيب هاي اجتماعي مرتبط با مواد مخدر ياري كنند.


انتهای پیام/پ

برچسب ها: کرمانشاه ، کشف ، هرویین ، باند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.