معاون استاندار و فرماندار ویژه مراغه گفت: همزمان با هفته دولت 26 طرح عمرانی و خدماتی به بهره برداری می رسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ محمدی افزود:این طرح ها  با 296 میلیارد ریال هزینه در این شهرستان به بهره برداری می رسد و 6 طرح دیگر کلنگ زنی می شود.

وی گفت:این میزان هزینه در طرح های عمرانی و خدماتی مراغه از محل اعتبارهای ملی، استانی، مشارکت های مردم و تسهیلات بانکی تامین شده است.

وی با اشاره به اینکه 21 مورد از طرح های قابل افتتاح مربوط به بخش روستایی است، گفت: بهره برداری از چهار خانه بهداشت، 6 راه روستائی، 6 باب مسکن مددجوئی و کانال آبیاری تحت پوشش پایاب سد علویان از جمله این طرح ها در مناطق روستایی است.

فرماندار این شهرستان ویژه در آذربایجان شرقی ادامه داد: ساختمان دوم آموزشی و پژوهشی مرکز تحقیقات نجوم و اختر فیزیک، گازرسانی به شهرک امام حسن (ع)، کتابخانه و فرهنگسرای پهرآباد، بهسازی کانال انزاب نیز از طرح های قابل بهره برداری در بخش شهری این شهرستان به مناسبت هفته دولت است.

محمدی یاد آور شد: همزمان با هفته دولت عملیات اجرائی 6 طرح با 310 میلیارد و 670 میلیون ریال اعتبار از محل اعتبارات ملی تخصیصی دولت در روستاهای این شهرستان کلنگ زنی می شود.

وی افزود: این طرح ها شامل گازرسانی به 38 روستای بخش سراجو، احداث راه روستائی حاجی کندی و ایستگاه CGS دوم خط انتقال تغذیه محور صنعتی مراغه است.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار