عضو شورای شهر کرمانشاه از ناکارامدی قوانین شورای شهر انتقاد کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ موسوی اجاق در بخش دیگری از سخنان خود به اقدامات صورت گرفته از سوی مجموعه مدیریت شهری از جمله شهرداری و شورای شهر اشاره و عنوان کرد: متاسفانه چون اطلاع رسانی در خصوص این اقدامات صورت نگرفته مردم فکر می‌کنند شاید کاری انجام نشده است.

عضو شورای شهر کرمانشاه گفت: انحلال و تعلیق شدن شورا مدالی برای کرمانشاه نیست.بلکه سرافکندگی برای شهر است و رسانه‌ها نباید به نشر اکاذیب در این خصوص بپردازند.

سید حجت‌اله موسوی اجاق از ناکارآمدی قوانین شورای شهر انتقاد کرد و ادامه داد: نمی‌دانم چه تعمدی هست که این قوانین اصلاح نشود.

وی با تاکید بر اینکه بارها اصلاح این قوانین را به شورای عالی استان‌ها فرستادیم، خاطرنشان کرد: متاسفانه اصلاحی روی این قانون صورت نگرفته است.

  موسوی اجاق بیان کرد: حدود 10 مورد کلیدی وجود دارد که درخواست اصلاح آنها را داریم اما تا کنون انجام نشده است، شاید چون نمی‌خواهند شوراها رشد کند.

این عضو شورای شهر کرمانشاه گفت: اعضای شورای شهر کرمانشاه افراد توانمندی هستند، اما متاسفانه در استان کرمانشاه از افراد توانمند و نخبه حمایت نمی‌شود و همگرایی برای حفظ منافع استان وجود ندارد.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.