مدیرعامل شرکت تامین و توسعه زیرساخت‌های شرق ایران از افتتاح نخستین پروژه گندله سازی فولاد مبارکه در اوایل آبان ماه امسال در منطقه سنگان خواف خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، کریم عباسپورگفت: هم‌اکنون روند پروژه‌های زیرساختی برای توسعه خواف و سنگان به طور تقریبی مناسب بوده و اقدامات مربوط به تأمین آب، برق و گاز در حال اجرا است؛ اقدامات مربوط به حوزه گازرسانی رو به اتمام بوده و امید می‌رود تا 3 ماه آینده نخستین واحد در منطقه سنگان از این خط استفاده کند.

وی اظهار داشت: همچنین تأسیس خطوط انتقال برق در حال انجام بوده و برای تأمین برق ترانسفورماتورهای ویژه‌ای در نظر گرفته شده تا مشکلات واحدها برطرف شود.

عباسپور ادامه داد: علاوه بر این برای فعالیت‌های واحدهای فولادی 3 میلیون متر مکعب آب از طرف وزارت نیرو تخصیص داده شده که برای اخذ آن اقدامات لازم در دستور کار قرار گرفته است.

مدیرعامل شرکت تامین و توسعه زیرساخت‌های شرق ایران با اشاره به پروژه‌هایی که در منطقه خواف و سنگان برای توسعه صنایع معدنی در دست اجرا است، گفت: بیش از 2500 میلیارد تومان سرمایه گذاری در این بخش انجام شده که انتظار می‌رود نخستین پروژه گندله سازی فولاد مبارکه در اوایل آبان ماه افتتاح شود.

انتهای پیام//ف.ض

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.