ایستگاه آتش نشانی هندیجان جنوبی در هفته دولت امسال افتتاح می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛شهردار هندیجان گفت: برای تکمیل ایستگاه آتش نشانی هندیجان جنوبی مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان هزینه شده تا بتوان نیاز این منطقه را رفع کرد.

مجتبی درویشی  افزود: همچنین با خرید یک ماشین آتش نشانی سنگین به مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان و یک ست امداد و نجات به مبلغ ۹۰ میلیون تومان، این ایستگاه آتش نشانی تجهیز شده است.

وی با بیان اینکه این پروژه در هفته دولت به افتتاح می رسد گفت: با وجود کمبود شدید اعتبارات و وضعیت بد مالی شهرداری هندیجان توانسته ایم اکثر پروژه های در دست احداث و قابل قبول خود را عملی کنیم.

شهردار هندیجان افزود: همچنین زمین چمن مصنوعی به مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان و فاز نخست قبرستان شمالی شامل اتمام طرح زهکشی قبرستان به مبلغ ۴۰۰ میلیون تومان از دیگر پروژه هایی است که در هفته دولت افتتاح و راه اندازی خواهد شد.

درویشی گفت: طی سال جاری علاوه بر رفع معضل فاضلاب و آسفالت معابر و کوچه های سطح شهر چند پروژه عمده را در دست افتتاح داریم.

وی افزود: یکی از مباحثی که امنیت بهداشتی مردم را در کوی شیلات و کوی محرومین به مخاطره انداخته، وضعیت فاقد جدول دفع فاضلاب و آسفالت بود که خوشبختانه توانستیم مشکل این دو منطقه را نیز حل کنیم.

شهردار هندیجان گفت: به طور کلی، سه بار لکه گیری خیابان های سطح شهرستان را انجام داده، بعضی از مناطق دیگر هم آسفالت کرده ایم و چیزی در حدود ۱۳۲ هزار مترمکعب در سالهای ۹۳و ۹۴ آسفالت در دستور کار این شهرداری قرار گرفته است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.