فوتی‌های ناشی از حوادث کار استان اصفهان در چهار ماه نخست سال جاری با افزایش ۱۱.۶ درصدی روبرو بوده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،مدیرکل پزشکی قانونی استان گفت: در چهار ماه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته با افزایش آمار حوادث استان در مصدومان و تلفات جاده‌ای، حوادث ناشی از کار و مسموم شدن با گاز مونوکسید کربن روبرو بوده ایم.

علی سلیمانی پور ادامه داد: در این بازه زمانی ۳۹ نفر که همگی مرد بودند بر اثر حوادث ناشی از کار در سطح استان اصفهان جان خود را از دست داده‌اند.

وی آمار فوتی سال گذشته ناشی از حوادث کار سال گذشته را ۳۵ نفر اعلام کرد و افزود: این آمار در مقایسه با سال گذشته با افزایش ۱۱.۴ درصدی روبرو بوده است.

سلیمانی پور سقوط از بلندی را دلیل عمده فوت ناشی از حوادث کار در استان اصفهان اعلام کرد و بیان داشت: همچنین در این مدت۹۹۹ نفر در حوادث کار مصدوم شدند این در حالی است که آمار مصدومین ناشی از حوادث کار استان اصفهان در سال جاری نسبت به ۹۴۲ مورد سال گذشته با افزایش ۶.۱ درصدی روبرو بوده.

مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان از کاهش آمار فوت شدگان ناشی از سوختگی در استان خبر داد و گفت: در چهار ماه نخست سال جاری آمار فوت شدگان ناشی از سوختگی ۷۲ نفر، ( ۳۵زن و ۳۷ مرد) بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل (۷۸ نفر شامل ۳۰ زن و ۴۷ مرد) ۷.۷ کاهش داشته است .



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.