آمفی تئاتر روباز در بوستان یادگاران شهرستان مراغه میزبان کشتی گیران مهابادی بود تا برای نخستین بار شور تفریح آخر هفته در کنار رودخانه صوفی چای این شهرستان ، به شوق تشویق کشتی گیران خردسال و نونهال تبدیل شود.

 

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ،رئیس هیات کشتی مراغه در حاشیه این دیدار دوستانه که با خلاقیت هیات کشتی و اداره ورزش شهرداری مراغه برای نخستین بار در فضای باز صورت گرفت ، گفت: این دیدارهای دوستانه که با استقبال مردم و ورزشکاران مواجه شد ، با نتیجه مساوی هشت - هشت به پایان رسید.

میربابا هاشمی که از داوران بین المللی کشتی جمهوری اسلامی است ، افزود : برگزاری این دیدار دوستانه در فضای باز بوستان یادگاران با تعامل مسئولان شهرستان و حمایت های بی دریغ فرماندهی انتظامی این شهرستان به وقوع پیوست.

بوستان یادگاران که پارکی رویایی در سواحل رودخانه صوفی چای مراغه است ، دارای 12 هزار مترمربع فضای سبز ، مسیرهای دوچرخه و کالسکه سواری به طول یک کیلومتر ، آمفی تئاتر رو باز با ظرفیت 500 نفر و هشت آب بند است.

این طرح که به نماد بهسازی رودخانه های کشور تبدیل شده هم اکنون در حوزه استحفاظی مدیریت شهری به نگینی زیبا برای جذب گردشگران و ارایه خدمات به شهروندان تبدیل شده است.

انتهای پیام/

 

برچسب ها: آمفی ، تئاتر ، روباز ، مراغه ، میزبان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.