معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد از نظارت مستمر بر پروژه‌های مصوب هیأت دولت در سفر به کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ فتاح محمدی در گفت‌وگو با خبرنگاران با تشریح برنامه سفر رئیس‌جمهور و هیأت دولت به استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: سفر رئیس‌جمهور و هیأت دولت به استان کهگیلویه و بویراحمد مایه خیر و برکت برای استان ما بوده و در این سفر توانستیم بودجه و اعتبارت استانی را به سه برابر برسانیم.

محمدی افزود: جمع اعتبارات برای استان 3 هزار میلیارد تومان در بخش‌های مختلف است که 966 میلیارد تومان در بخش دولتی مختص به اجرای 46 پروژه است که تا آخر سال 96 این پروژه‌ها باید به اتمام برسند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: این در حالی است که اعتبارات سال 95 استان کهگیلویه و بویراحمد 133 میلیارد تومان است.

محمدی تصریح کرد: در بحث اشتغالزایی 36 پروژه تعریف شده که اعتباری بالغ بر 1387 میلیارد تومان در بخش خصوصی و دولتی برای آن در نظر گرفته شده است.

معاون استاندار کهگیلویه و بویر احمد خاطرنشان ساخت: 966 میلیارد تومان در بخش کشاورزی با 6 طرح تعریف شده است.

وی در ادامه افزود: در بخش علمی و فناوری 72 میلیارد تومان و هم چنین در بخش بیمارستان‌ها 97 میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

محمدی گفت: بیشترین اعتبارات در حوزه حمل و نقل و ناوگان عمومی و راه و شهرسازی اختصاص داده شده که مبلغی بالغ بر 266 میلیارد تومان است.

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به ساخت سدها نیز اظهار داشت: از اعتباراتی که به استان تخصیص داده شده مبلغی بالغ بر 279 میلیارد تومان به آب شرب و سدهای استان اختصاص یافته هم چنین در عمران شهری مبلغی بالغ بر 174 میلیارد تومان اختصاص یافته است.

وی در ادامه گفت: از محل 2 درصد اعتبارات نفت 140 میلیارد تومان به گازرسانی در بخش روستایی اختصاص داده شده است.

محمدی به اعتبارات تکنولوژی‌های جدید اشاره کرد و گفت: در آی‌.سی‌.تی مبلغی بالغ بر 133 میلیارد تومان برای استان در نظر گرفته شده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: رئیس جمهور بر پیشرفت و نظارت بر پروژه‌ها تاکید کرد و از نمایندگان خواست که بر پروژه‌ها نظارت داشته باشند و هر دو هفته یکبار گزارش پیشرفت این پروژه‌ها را به هیأت دولت اعلام کنند.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.