رشت؛

ظرفیت های دانشگاه کمکی برای حل مسائل

ظرفیت های دانشگاه گیلان می تواند به حل مسائل استان کمک کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازگیلان؛

استاندار گیلان در مراسم افتتاح آزمایشگاه هیدرولیک دانشگاه و بازدید از دانشکده های معماری، مکانیک و فناوری های نوین و آزمایشگاه های دانشکده کشاورزی و موزه تاریخ طبیعی

در جمع دانشگاهیان دانشگاه گیلان، دانشگاه گیلان را دارای ظرفیت ها و توانمندی های ویژه ای دانست که می تواند به حل مسائل استان کمک کند. استاندار گیلان با اشاره به فضای مجتمع دانشگاه، این فضا را از مکان های دیدنی استان دانست که می تواند دارای ظرفیت های گردشگری نیز باشد.

محمدعلی نجفی با اشاره به چالش های پیش روی استان نظیر کم آبی و لزوم توجه و چاره اندیشی مناسب برای این معضلات نقش مراکز دانشگاهی را در رفع این معضلات بسیار مؤثر دانست.

احمد رضی رئیس دانشگاه گیلان نیز ضمن تشکر ویژه از استاندار گیلان به جهت دید مثبتشان به دانشگاه،به معرفی دانشگاه گیلان پرداخت.

رضی با اشاره به سه وظیفه اصلی دانشگاه؛ تولید دانش، تربیت نیروی متخصص ماهر و مشارکت در حل تخصصی مسائل جامعه، تلاش دانشگاه گیلان را حرکت و تلاش بدون هیاهو و تبلیغات در راستای این وظایف دانست

در پایان این نشست درخواست های دانشگاه گیلان در زمینه های زیر با قول مساعد استاندار برای حل آنها با پیگیری های مدیران استانی مواجه شد.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.