در جلسه کارگروه رفع موانع تولید استان با تاکید بر رفع موانع تولید در آذربایجان غربی از مسئولان خواست به دقت وضعیت واحدهای تولیدی را بررسی کنند و آمار آنها مبتنی بر آخرین وضعیت این واحد ها باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،استاندار آذربایجان غربی قربانعلی سعادت از مدیران بانک ها نیز خواست با سرعت زمینه اجرایی شدن تصمیمات ستاد رفع موانع تولید کشور را فراهم کنند تا زمینه رونق اقتصادی و فعالیت مجدد واحد های تولیدی در آذربایجان غربی فراهم شود.

رئیس سازمان صنعت ـ معدن و تجارت آذربایجان غربی هم گفت : پس از ثبت 508 واحد راکد در سامانه ویژه احیاء مجدد این واحدها ، کار اعطاء تسهیلات لازم برای 68 واحد راکد و نیمه فعال استان اجرایی و با این کار احیای مجدد آنها عملی شده است.

اسکندری افزود : 121 واحد دیگر نیز که با تمام ظرفیت فعالیت نمی کردند نیز از تسهیلات ویژه رفع موانع تولید برخوردار شده اند و در آینده نزدیک وضعیت تولید آنها بهتر خواهد شد .

در این جلسه در خصوص مشکلات واحد های تولیدی راکد و دلایل رکود انها ، ارتباط واحدهای راکد با بانک های عامل و تسهیل شرایط دریافت وام ، رفع مشکل نقدینگی و هزینه های جاری و بدهی واحد های تولیدی به ویژه در خصوص انرژی مطرح شد و 78 واحد دیگر برای برخورداری از تسهیلات رفع موانع تولید در سامانه مورد نظر ثبت نام شدند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.