بازی پر حاشیه ی فولاد و ملوان با تساوی بدون گل دو تیم پایان رسید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، از یزد؛ با حضور حامد حیدری مدافع خوب این فصل فولاد در ترکیب اصلی که از لیگ دو به این تیم امد و از طریق تست گیری پیش فصل شاگرد اسیابانپور شد دفاع فولاد استحکام بیشتری را دارا بود. 

در طول مسابقه هرگز محمد مایلی کهن از روی نیمکت بلند نشد و کمک دوم او بازیکنان ملوان را کوچ می کرد،البته این وظیفه در تیم فولادیزد برعهده هوشنگ کیا دستیار آسیابانپور بود.

هواداران یزدی برای تحریک محمد مایلی کهن به تناوب علی دایی را مورد تشویق قرار می دادند.

در پایان نیمه اول بین هواداران دو تیم درگیری کوچکی رخ داد که با دخالت لیدرهای دو تیم خیلی زود ختم به خیر شد.

از ابتدای بازی چهار عکاس در کنار زمین و تنی چند از اصحاب رسانه در جایگاه خبرنگاران حضور داشتند که البته حقارت این جایگاه باعث شد جای کافی برای تمامی این عزیزان فراهم نباشد.

در ترکیب اولیه فولادی ها پنج بازیکن بومی بطور ثابت به میدان رفتند که البته با ورود محمد حسین دهقان جوان در نیمه دوم بیش از شصت درصد تیم بومی شد . در ضمن سیدجواد شفیعی پور به دلیل عدم اجازه پزشکان و رضا بیک  با تشخیص کادر فنی روی نیمکت نشستند .

در پایان بازی محمد مایلی کهن به دلیل عدم تجهیز استادیوم شهید نصیری یزد به سالن کنفرانس مطبوعاتی حاضر به مصاحبه نشد اما پس از درخواست های مکرر خبرنگاران نادر فریاد شیران به سالن اصلی هیئت فوتبال استان آمد و پاسخگوی سئوالات خبرنگار صداوسیما شد.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار