شیراز؛

برتری دانشجویان شیراز در المپیاد ورزشی

کاروان ورزشی شاهچراغ (ع) دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شیراز در دوازدهمین المپیاد ورزشی دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور، نایب قهرمان شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: تیم کشتی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شیراز با دو مدال طلای مرتضی صمدانی و محمد مقامی کاپ قهرمانی و رتبه نخست تیمی کشتی این دوره از مسابقه ها را به خود اختصاص داد و تیم تیر اندازی در ماده تفنگ و تپانچه به جایگاه قهرمانی رسید.
کوروش عزیزی افزود: برای نخستین بار در دوره های این مسابقه های ورزشی در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، حمید وشکویی توانست امتیاز 571 را در رشته تپانچه انفرادی به نام این دانشگاه ثبت و رکوردشکنی کند.
وی ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی شیراز، توانست عنوان نایب قهرمانی تیمی تنیس روی میز المپیاد ورزشی دانشجویان سراسر کشور را کسب کند.
عزیزی گفت: تیم فوتبال دانشگاه علوم پزشکی با ارایه نمایش قابل قبولی توانست با عبور از سد رقبای خود، نایب قهرمان شود.
وی در خصوص رقابت های بدمینتون گفت: تیم بدمینتون دانشجویان دانشگاه، جایگاه سوم این دوره از مسابقه ها را به دست آورد.
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به کسب سه مدال برنز در وزن های 63-، 83- و 87+ در رشته تکواندو افزود: در رشته پرش ارتفاع هم، الیاس کوکبی دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی شیراز با رکورد یک متر و 90 سانتی متر، مدال نقره این دوره از مسابقه های دو و میدانی را به دست آورد.
وی تصریح کرد: تیم شنای دانشجویان دانشگاه هم با کسب یک مدال نقره و دو مدال برنز،  و در مسابقه های کاراته، مدال برنز این دوره مسابقه ها را کسب کردند.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار