بیش از 70 میلیارد تومانی خیران به توسعه مراکز بهداشتی و درمانی فارس در یک سال گذشته کمک کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ مدیر عامل مجمع خیرین تأمین سلامت فارس گفت: هزار و 410 میلیارد ریال حجم تعهداتی است که خیرین برای پیشبرد طرح های عمرانی و برنامه های حوزه سلامت پذیرفته اند که در یک سال گذشته 770 میلیارد ریال آن محقق شده است.
علی اکبر رامجردی افزود: مجمع خیرین تامین سلامت فارس با انعقاد 107 مورد تفاهم نامه با خیرین تلاش های فراوانی برای جذب کمک نیکوکاران کرده است که 51 مورد از این تفاهم نامه ها در شیراز و مابقی در شهرستان ها بوده است.
وی ادامه داد: زهرا سعادت با 400 میلیارد ریال، سید مصطفی زمان ثانی با 240 میلیارد ریال، سیف الله امامی راد با 45 میلیارد و محمدرضا ضیغمی با 18 میلیارد ریال بیشترین میزان کمک را به مجمع خیرین تامین سلامت کرده اند.
رامجردی، مهمترین اولویت های این مجمع را پیگیری و اتمام طرح های عمرانی و بیمارستانی در دست اجرا و طرح های نیمه تمام، کمک به تامین صندوق دانشجویان، کمک به صندوق بیماران نیازمند و تامین نیازهای مالی این بیماران، ارائه خدمات درمانی به مناطق محروم و کمتر توسعه یافته و اجرای طرح یاوران سلامت در امسال اعلام کرد.
وی با بیان اینکه مجمع خیرین تأمین سلامت فارس بیش از هزار و 200 عضو دارد.تصریح کرد: 500 خیر شیرازی و 600 خیر از شهرستان های فارس دیشب در این اجلاس شرکت داشتند که در پایان این مراسم از 60 خیر برگزیده تجلیل شد.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.