گسترش فعالیت های تبلیغی روحانیان در روستاها سبب توسعه فرهنگ دینی و ترویج اندیشه های ناب دینی است .

‌به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ساری ، رییس اداره تبلیغات اسلامی آمل گفت:توسعه و فراگیری فعالیت های قرآنی برکات و دستاوردهای ارزشمندی دارد که باید در این عرصه کوشا باشیم و گام های شایسته ای برداریم.

حجت الاسلام اسماعیل رمضانی افزود: دشمنان به دنبال تهاجم فرهنگی هستند که باید با بهره گیری از تعالیم دینی در مسیر مقابله با هجمه های دشمنان کوشا بوده و اهتمام شایسته ای داشته باشیم.

وی گفت : تقوامحوری و دین داری زمینه خروج از مشکلات مادی، اقتصادی و معنوی در جامعه می شود و ضرورت دارد این امور تعالی بخش و والا را در وجود خود گسترش دهیم که می تواند زندگی انسان را در مسیر خوبی قرار دهد.

رییس اداره تبلیغات اسلامی آمل افزود: جذب روحانیان جدیدالاستقرار در حوزه فعالیتی شهرستان آمل برکات ارزنده ای دارد که می تواند زمینه اقدامات ارزشمندی در سطح شهرستان شود که باید از این فرصت ها به نحوی شایسته استفاده کنیم.

حجت الاسلام رمضانی گفت:روحانیان اثرگذاری بسیاری در جامعه دارند که می توانیم با بهره گیری از این عزیزان در تحقق اهداف و برنامه های خود موفق باشیم و بتوانیم جهت گیری شایسته ای در مسیر توسعه فعالیت های فرهنگی تبلیغی صورت دهیم.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.