2200 فرصت شغلی برای متقاضیان کار تا پایان تابستان در مازندران فراهم می شود.

‌به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، استاندار مازندران در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان محمودآباد گفت: براساس آخرین بررسی های بعمل آمده با حضور مدیران بانک های عامل و متقاضیان واحدها مشکلات 221 واحد تولیدی از مجموع 353 واحد در 15 شهر مازندران مرتفع شد.

ربیع فلاح افزود: به کلیه متقاضیان واحدهای تولیدی برابر مصوبه کارگروه استانی به شرط فراهم سازی فرصت شغلی جهت جذب جوانان بیکار و جویای کار تا یک ماه آینده تسهیلات اعطایی پرداخت می شود.

وی گفت: نظارت های لازم جهت عدم انحراف تسهیلات از حوزه اشتغال و بهبود فضای کسب و کار در واحدها از سوی دستگاههای ذیربط صورت خواهد گرفت.

استاندار مازندران با بیان اینکه قوانین دست و پا گیر اداری در سالهای گذشته دستگاههای اجرایی مثل بانکها عامل و تامین اجتماعی و امور مالیاتی نمی توانستند وارد فضای توسعه اشتغال شوند گفت: اکنون فضا باز شده و باید با همکاری و مشارکت این ادارات در رفع موانع تولید و بهبود فضای کسب و کار تلاش بیشتری صورت گیرد.

فلاح جلودار افزود : رفع مشکلات واحدهای تولیدی برای بهره وری بیشتر و افزایش تولید و عدم وجود مشکل فروش محصولات تولیدی از محوری ترین رویکردهای است که در این کارگروه دنبال می کنیم.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.