مدیر عامل پالایشگاه امام خمینی (ره) شازند خبر منتشر شده در برخی خبرگزاری ها مبنی بر توقف تولید بنزین را تکذیب کرد .

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ مدیر عامل پالایشگاه امام خمینی (ره) شازند گفت : حوالی ساعت ۱۰ روز چهارشنبه، سرکابل یکی از خطوط اصلی برق پالایشگاه شازند به نشانه قطع شدن ،  شات دان شد که به سرعت متخصصان این شرکت تعمیرات لازم را روی این خط آغاز کردند.
علی جمشیدی ادامه داد: شرکت پالایشگاه شازند از دو خط انتقال نیرو برخوردار است و در صورت قطعی یکی از این خطوط ، خط دیگر به صورت خودکار وارد مدار می شود.
مدیرعامل شرکت پالایش نفت امام خمینی(ره) شازند افزود: با ورود خط دوم انتقال نیرو هیچ وقفه ای در تولید بنزین در پالایشگاه  شازند پیش نیامد .
وی ادامه داد : دیروز بیش از 14 میلیون لیتر بنزین در پالایشگاه تولید شد و هم اینک پالایشگاه امام خمینی(ره)  شازند بدون  هیچ گونه مشکلی به تولید فرآورده های نفتی ادامه می دهد و فعال است .
یاد آور می شود برخی خبرگزاری ها و  شبکه های مجازی از توقف تولید بنزین در این پالایشگاه خبر داده بودند .
شرکت پالایش نفت امام خمینی(ره) شازند تولید کننده بنزین یورو 4 و یکی از مهمترین پالایشگاه های نفت کشور است که به عنوان بزرگترین پالایشگاه تک واحدی ایران در سال 1372 با ظرفیت اسمی 150 هزار بشکه در روز راه اندازی شد.
این شرکت نخستین پالایشگاهی است که کار مطالعه و عملیات اجرای آن بعد از انقلاب اسلامی و در نخستین سال بعد از جنگ تحمیلی آغاز شد.
ظرفیت این پالایشگاه پس از مدتی با تلاش و کوشش نیروهای متعهد و متخصص به 171 هزار بشکه در روز رسید.
 انتهای پیام / ف
برچسب ها: اراک ، پالایشگاه ، شازند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.