رئيس دانشگاه شهركرد، از پيشرو بودن این دانشگاه به عنوان يک دانشگاه كارآفرين خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ شايان شامحمدی در آیین افتتاحیه اولين دوره مسابقات جام ملی سرعت پهپادها با عنوان «جهان بين» در دانشگاه شهرکرد گفت: برگزاری استارتاپ ها، ايجاد مراكز آپا و شتابدهی و برپايی مسابقاتی از قبيل جام ملی جهان بين، بيانگر پيشرو بودن دانشگاه شهركرد به عنوان يک دانشگاه كارآفرين است.

وی با اشاره به تأکید همزمان مقام معظم رهبری بر سياست های كلی جمعيت و اقتصاد مقاومتی افزود: وجه مشترک این دو موضوع، استفاده از نيروی انسانی است كه دانشگاه ها دارای بهترين سرمایه های انسانی یعنی دانشجويان هستند.

رئيس دانشگاه شهركرد، افزايش بودجه، تأمین امكانات پژوهشی، توسعه فضاهای آموزشی رفاهی و ارتقای سطح فرهنگی و اجتماعی دانشگاه را از مقدامات لازم برای فراهم کردن بستر مناسب رشد و نمو و افزايش خلاقيت در دانشجويان برشمرد.

شامحمدی، بستر هوا فضا و بویژه پهپادها را يكی از زمينه های بروز استعداد و توانمندی های دانشجويان بیان کرد و گفت: بر همین اساس برگزاری مسابقات جام ملی جهان بين به طور كامل توسط خود دانشجويان انجام می شود.

گفتنی است: اولين دوره مسابقات جام ملی سرعت پهپادها با عنوان «جهان بين» از 27 تا 29 مرداد و با شرکت 11 تيم دانشجويی، دانش آموزی و آزاد از استان های مختلف و به میزبانی دانشگاه شهركرد در حال برگزاری است.

دانشگاه شهرکرد در غرب مرکز استان چهارمحال و بختیاری، ابتدای بلوار رهبر و کیلومتر 2 جاده سامان قرار دارد.

انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.