دو مرد شياد كه با درگيری ساختگی و فروش ارزهای خارجی از هفت نفر كلاهبرداری كرده بودند توسط ماموران آگاهی زنجان شناسايی و دستگير شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ رحمتی رئيس پليس آگاهی استان زنجان با اعلام اين خبر گفت: در پی دريافت چند گزارش كلاهبرداری از شهروندان باشگردی خاص ، طرح وي‍ژه ای برای شناسايی و دستگيری عاملان اين اقدام مجرمانه در دستور كار ماموران آگاهی زنجان قرار گرفت.  
رحمتی افزود: نحقيقات نشان می داد دو متهم پس از  اطمينان از داشتن وجه افراد با ايجاد درگيری لفظی بين خود، توجه قربانی را جلب نموده و با جلب اعتماد  طعمه های خود را  به عنوان واسطه وارد ماجرا کرده و با فروش ارز های خارجی كم ارزش  بجای دلار و پوند به قيمت گزاف به آنان صحنه را ترك می كردند.  
وي با اعلام اينكه  قربانيان پس از مراجعه به بانک و صرافي متوجه کلاهبرداری می شدند گفت : ماموران پليس آگاهی زنجان با اقدامات فنی و پليسی موفق شدند  محل اختفای متهمان را در  شهرستان " قزوين" شناسای و با اخذ نيابت قضای  هر دو متهم را دستگير و به پليس آگاهی زنجان منتقل كنند.  
رئيس پليس آگاهي استان زنجان اظهار کرد: متهمان در ابتدا منکر هرگونه ارتکاب جرم  شده بودند كه در ادامه با ارائه دلايل و مدارک چاره ای جز بيان حقيقت نديدند و به هفت فقره کلاهبرداری به اين شيوه  در سطح شهرستان زنجان  اعتراف كردند.  
اين مقام انتظامی با هشدار به اين شيوه از كلاهبرداری، از  كسانی كه  به اين شيوه مورد كلاهبرداری قرار گرفته اند  خواست هر چه سريع تر برای پی گيری شكايت خود به پليس آگاهی زنجان مراجعه كنند.


انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.