یک گروه تحقیقاتی آی تی ادعا می کند، فروش گوشی های آیفون در مقایسه سال های گذشته کاهش می یابد.

به گزارش خبرنگار دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ فروش گوشی های آیفون 6s در بازارهای بین المللی مثل چین با استقبال زیادی مواجه نشد چرا که این محصول در مقابل محصول قبلی اپل تغییر چندانی نکرده بود و ویژگی خاصی نداشت. متخصصان آی تی می گویند: "برای اینکه شرکت اپل بتواند برای توسعه بازار فروش خود در کشورهای دیگر مثل چین، فیلیپین و هند با دیگر شرکت ها رقابت کند باید ویژگی های تازه ای را به به محصول خود اضافه کند. شارژ وایرلس و ضد آب بودن از جمله ویژگی هایی هستند که متخصصان آی تی می گویند شرکت اپل برای بقا در میدان رقابت باید به گوشی های خود اضافه کند.

البته انتظار می رود که با رونمایی از آیفون جدید، در اروپا و آمریکای شمالی بازار فروش آیفون در نیمه دوم سال 2016 روند صعودی پیدا کند در حالی که بازار و صادرات این محصول در بازار چین کاهش پیدا خواهد کرد.

فروش اپل به صورت جهانی کاهش می یابد

آخرین گزارش فصلی فروش گوشی های آیفون نشان داد که میزان در آمد این محصول از بازار چین 8.85 میلیارد دلار بوده که در مقایسه با سال گذشته، 33 درصد کاهش داشته است.

تیم کوک، مدیر عامل شرکت اپل در این باره می گوید: " در 9 ماهه اول سال مالی، کل در آمد ما از بازار چین 40 میلیارد دلار بود.  که نسبت به دو سال گذشته در همین چهارچوب زمانی 55 درصد افزایش در آمد داشته ایم. در حالی که تعداد دستگاه های آیفون 47 درصد بیشتر شده است. "

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار