مدير بنياد مسکن انقلاب اسلامي ملاير گفت: هشت طرح عمراني با 46 ميليارد و 820 ميليون ريال اعتبار همزمان با هفته دولت در اين شهرستان بهره‌برداري مي‌شود.

افتتاح 8 طرح عمراني بنياد مسکن در ملايربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛  مسعود رضايي اظهار کرد: در هفته دولت پيش‌رو بهسازي سه روستاي گماسا، کليل آباد و گلپرآباد با اعتبار 12 ميليارد و 370 ميليون ريال شامل تخريب، جدول‌گذاري، اصلاح شبکه، زيرسازي و آسفالت‌ريزي انجام مي‌شود.

وي با اشاره به بهره‌برداري از هشت طرح عمراني با اعتبار 46 ميليارد و 820 ميليون ريال افزود: علاوه بر اين، مرحله دوم طرح بهسازي روستاي رضوانکده با اعتبار دو ميليارد ريال و طرح بهسازي روستاي فروز با دو ميليارد و 500 ميليون ريال اعتبار با همکاري دهياري‌ها در هفته دولت اجرا مي‌شود.

مدير بنياد مسکن انقلاب اسلامي ملاير از تحويل 183 واحد مسکن روستايي در هفته دولت خبر داد و بيان کرد: ساخت اين تعداد مسکن روستايي از دهه فجر سال گذشته آغاز شده و در هفته دولت امسال به متقاضيان واگذار مي‌شود که 27 ميليارد و 450 ميليون ريال اعتبار براي اين تعداد واحد مسکوني هزينه شده است.

رضايي ادامه داد: تعداد 346 فقره سند روستايي و شهري در شهرهاي با جمعيت زير 25 هزار نفر در هفته دولت پيش‌رو به متقاضيان اين شهرستان اعطا مي‌شود.

وي اجراي روکش آسفالت روستاي دهنو علي‌آباد با اعتبار دو ميليارد و 500 ميليون ريال را از ديگر طرح‌هاي قابل افتتاح در هفته دولت برشمرد و اظهار کرد: با وجود کمبود اعتبار و تنگناهاي مالي، عمليات عمراني در روستاهاي ملاير همچنان در حال اجرا است.

رضايي يادآور شد: از ابتداي تأسيس بنياد مسکن انقلاب اسلامي تعداد 173 روستاي بالاي 20 خانوار در ملاير مشمول اجراي طرح‌ هادي و بهسازي شد که اين طرح تاکنون در 83 روستا اجرا شده است.

وي ادامه داد: از اين تعداد، طرح‌ هادي و بهسازي 29 روستا انجام شد که از مجموع اعتبارات هزينه شده در اين بخش با 27 ميليارد و 500 ميليون ريال، حدود 11 ميليارد ريال آن در دولت يازدهم تأمين شده است.

مدير بنياد مسکن انقلاب اسلامي ملاير گفت: در بخش مسکن شهري نيز تاکنون 597 واحد مسکوني در سطح شهر ملاير ساخته شده که 176 واحد آن با 96 درصد پيشرفت فيزيکي در سال جاري تکميل و تحويل متقاضيان مي‌شود.

رضايي بيان کرد: از 16 هزار و 97 فقره سهميه ابلاغي تسهيلات مقاوم‌سازي مسکن روستايي که به اين شهرستان اختصاص يافت، سه هزار و 469 فقره مربوط به دولت يازدهم است.

وي افزود: سهميه مصوب سال 95 نيز تعداد يک هزار و 900 فقره با 360 ميليارد ريال اعتبار است که در مرحله تشکيل پرونده و ثبت‌نام اوليه است.

انتهای پیام/ د


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.