رقابت های کشتی فرنگی وزن 66 کيلوگرم بازی های المپيك 2016 برزيل برگزار شد.

حذف باورنکردی نوروزی از المپیک/آرتونيان و استفانك فینالیست های وزن 66 کیلو گرمبه گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،رقابت هاي وزن 66 كيلوگرم كشتي فرنگي بازي های المپيك 2016 برزيل، از ساعت 17:30 روز سه شنبه(به وقت ايران) در سالن كاری اوكا شماره 2 شهر ريودوژانيرو آغاز شد که در وزن 66 كيلوگرم اميد نوروزی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه 2 بر یک خسوس ريواس اسپينوزا از ونزوئلا را مغلوب کرد و به دور سوم رسید. 

نوروزی  در دور سوم با یک کشتی نا امید کننده مقابل شماگی بولكوادزه از گرجستان 2 بر صفر شکست خورد و نتوانست راهی نیمه نهایی شد.  

نکته قابل توجه در این رقابت کشتی رو به جلو و حمله های متوالی نوروزی در دقایق پایانی بود که داوران علی رغم آنکه می توانستند به حریف گرج اخطار دهند اما این اتفاق رخ نداد تا شاهد شکست امید ایران  باشیم.

در ادامه داور استفانك با ضربه فنی حريف گرج خود را شكست داد و با شکست شماگی بولكوادزه مقابل حریف صربستانی، امید نوروزی از المپیک حذف شد.

گفتنی است ميگران آرتونيان و داوور استفانك فينالست وزن ٦٦ كيلوگرم كشتی فرنگی شدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۹ ۲۷ مرداد ۱۳۹۵
داوری مشکلی نداشت آقای نوروزی نتوانست ازپس یه گرجی بی نام ونشان بربیاد چه برسه به رقبای سخت تر وبه طور کلی فرنگی کارا همه مسن وکم توان کم نفس بودن واگه واسه همشون انتخابی میذاشتن حریف رقبای داخلی هم نمیشدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۸ ۲۶ مرداد ۱۳۹۵
برادر بزرگوار اولاً ایشون یعنی آقای نوروزی سر و سینه ش رو یکسره پائین می گرفت و با جنب و جوش بی ثمر فقط می‎خواست به داور نشون بده که داره حمله می‎کنه ... ولی داور گولش رو نخورد ... و بهش اخطار دوم رو داد که کاملاً درست بود. در ثانی کسی که می ره واسه قهرمانی باید همه رو ببره حتی داور رو یعنی جوری کشتی بگیره که داور هم کاری از عهده ش بر نیاد. ضمن اینکه باید اذعان داشت تیم رنگی به لحاظ بدنی فوق العاده ضعیف بود در تمام اوزان.
آخرین اخبار