این بازیگر گفت: کتاب خواندن بستگی به نیاز فرد دارد و با توجه به شرایطش به سراغ انواع گوناگونی از کتاب می‌رود.

تینا آخوند تبار، بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص میزان مطالعه خود اظهار داشت: تا سه سال پیش خیلی کتاب می‌خواندم، اما الان دو، سه سالی می‌شود که با کتاب خوانی عجین شده‌ام، البته کتاب خواندن بستگی به نیاز فرد دارد و با توجه به شرایطش به سراغ انواع گوناگونی از کتاب می‌رود.

وی ادامه داد: این روزها برای من سوالات خودشناسی و آفرینشی ایجاد شده و از آنجا که دوست دارم اطلاعات بیشتری پیرامون این موضوع داشته باشم، به سراغ این گونه کتاب‌ها می‌روم.

آخوندتبار با اشاره به کتاب‌های مورد علاقه خود گفت: «دنیای سوفی» که حالتی فلسفی داشت را دوست داشتم، همچنین «پیامبر و دیوانه» جبران خلیل جبران و «قدرت فکر» جوزف مورفی کتاب‌های خوبی بودند، اما بقیه  کتاب‌های مورد علاقه ام در حیطه بازیگری است.

این بازیگر درخصوص میزان کمکی که کتاب‌خوانی بر بازیگری دارد، عنوان کرد: کتاب خواندن می‌تواند دنیای آدمی را گسترده کند و باعث می‌شود با نظریات افراد مختلفی مثل استانیسلاوسکی آشنا شود و دریچه فکر را بزرگ می‌کند و  این برای هر رشته‌ای مفید است.

آخوندتبار با اشاره به اینکه گرایش افراد به کتاب‌خوانی چگونه شکل می‌گیرد، گفت: میل افراد به کتاب خواندن از نیازشان می‌آید.

وی درباره آخرین فعالیت سینمایی خود گفت: کاری سینمایی را حدود چهل روز دیگر آغاز می‌کنم.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار