کرمان؛

ایران تنها کشور امن منطقه

معاون تربیت و آموزش نیروی انتظامی جمهوری اسلامی گفت: با توجه به شرایط جغرافیایی کشور، همسایگان و مشکلات موجود در کشورهای همسایه ایران اسلامی در حال حاضر امن است .

ایران تنها کشور امن منطقهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سردار امیرحسین یاوری  امروز در آیین صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در مرکز آموزش شهید باهنر کرمان مهارت افزایی در سه حوزه تیراندازی، افزایش توان رزم و روح و خود امدادی و دگر امدادی را از برنامه های اقدام و عمل این معاونت دانست.

وی خاطر نشان کرد : اگر در این حوزه ها تغییر جدی ایجاد شود، بخشی عظیمی از هزینه های انتظامی تحمیل شده به نیروی انتظامی و مردم کاهش خواهد یافت .

وی بر تلاش همگان در جهت تأمین نظم و امنیت در کشور تأکید کرد و گفت : همه باید تلاش کنیم تا امنیت را به بهترین شکل ایجاد کنیم و دولت نیز در صحنه داخلی تلاش خود را انجام می دهد .

وی از برگزاری مراسم و رژه نیروها ابراز خرسندی کرد و افزود: این آموزش ها به ماکمک می کندتا در صحنه مأموریت ها بهتر عمل کنیم .

همچنین در این مراسم فرمانده مرکز آموزش شهید باهنر ناجا نیز گفت: سربازان با روحیه ایثار، از خودگذشتگی و علاقه به اسلام و ایران عزیز در این برهه از زمان به ندای رهبری لبیک گفته و دین خود را به اسلام و ایران ادا می کنند .

سرهنگ غلامرضا مختاری افزود : نیروی انتظامی با عزت و عظمت همیشگی، آماده حراست از جان، مال و ناموس کشور است و برای ایستادگی در برابر دشمنان این نظام اسلامی نیز در اقصی نقاط کشور آماده است .

وی خاطر نشان کرد : دشمنان باید بدانند اگر تحریم و تهدید کنند، به خوبی در برابر آنها پایداری می کنیم .

در آیین صبحگاه مشترک نیروهای مسلح که امروز بسیار باشکوه و ستودنی برگزار شد ،ضمن تحلیف فراگیران آموزش مرکز آموزشی شهید باهنر کرمان از خانواده شهدای انتظامی، مربیان برتر انتظامی، فرمانده گردان نمونه، فرمانده گروهان نمونه و درجه بگیران نیروی انتظامی تقدیر شد .
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.