معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: بیش از 6 هزار پروژه با اعتبار بالغ بر 7 هزار و 500 میلیارد تومان هزینه افتتاح شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛پورمهدی در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه در هفته دولت بیش از 864 پروژه با اعتبار 780 میلیارد تومان افتتاح خواهد شد، اظهار داشت: اعتبارات این پروژه‌ها در مجموع از اعتبارات ملی و استانی و شهرداری‌ها، دهیاری‌ها و بخش‌های خصوصی و غیردولتی تأمین شده است.

وی افزود: در طول سه سال گذشته بیش از 6 هزار پروژه با اعتبار بالغ بر 7 هزار و 500 میلیارد تومان هزینه افتتاح شده و البته بخشی از این اعتبارات از طریق اعتبارات دولتی ملی و استانی و عمده اعتبارات از طریق منابع داخلی شرکت‌ها، شهرداری‌ها و دهیاری‌ها و مشارکت‌های مردمی تأمین شده است.

پورمهدی خاطرنشان کرد: اگر امروز آذربایجان‌شرقی به عنوان استان الگو و پایلوت در خصوص اقتصاد مقاومتی معرفی شده است، در سایه خداوند متعال و تدابیر دولت تدبیر و امید و حاصل مشارکت مردمی بوده است، به گونه‌ای که با توجه به مدیریت استان، نهادها، ارگان‌های مختلف و مؤسسات دست به دست هم داده‌اند و استان را با مشارکت و مدیریت اعتبارات به این جایگاه که هستیم، دست یافتیم.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.