ترامپ ادعای خود درخصوص رشوه دادن رئیس جمهور آمریکا به دادستان کل نیویورک را تکرار کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان هافینگتن پست در مطلبی نوشت: ترامپ نخستین بار در ماه فوریه (29 روز منتهی به 11 اسفند 94) باراک اوباما را به دادن رشوه 15000 دلاری به اریک اشنایدرمن، دادستان کل نیویورک، برای پیگیری پرونده دانشگاه ترامپ متهم کرد؛ اما کسی به سخنان بی اساس وی اعتنایی نکرد.

ترامپ دوباره ادعای خود را تکرار و اوباما را متهم کرد که پاکتی حاوی 15000 دلار به اشنایدرمن تحویل داده است. ترامپ در سخنانی در یک گردهمایی در شهر بنتون ویل اظهار کرد: «دادستان کل نیویورک با باراک اوباما در سیراکیوز دیدار کرد و فردای آن روز شکایت از من مطرح شد. من مطمئنم اوباما 15 هزار دلار یا بیشتر به دادستان داده است تا پرونده دانشگاه را پیگیری کند.» وی درحالی که ادعای خود را درخصوص اوباما و اشنایدرمن تکرار می کرد، گفت: «قاضی پرونده به شدت با من خصومت دارد.»

در انتهای این مطلب آمده است: ترامپ در حالی این ادعا را همچنان تکرار می کند که هیچ مدرکی دال بر دادن رشوه از اوباما به اشنایدرمن وجود ندارد. ترامپ متوجه نیست که علاوه بر دادگاه نیویورک، در دو دادگاه دیگر نیز افراد دیگری علیه وی و دانشگاه ترامپ اقامه دعوی کرده اند. علاوه بر این، دادستان کل نیویورک شکایت از ترامپ را به دلیل تخلف دانشگاه ترامپ برای اولین بار در سال 2010 مطرح کرد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار