تمرکز زدایی از مرکز شهر و ایجاد بازارهایی در نقاط مختلف شهر از دیگر اهداف راه اندازی بوده است.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ،شهردار سمنان از راه‌‌اندازی چهار بازار روز در چهار نقطه از شهر سمنان خبر داد.
 حسین موسوی گفت: این بازارها با هدف ساماندهی و کنترل دست فروشان و دوره گردها در شهرستان سمنان ایجاد می شود.
وی با اشاره به برخی اهداف راه‌اندازی و ایجاد این بازار روزها گفت: تمرکز زدایی از مرکز شهر و ایجاد بازارهایی در نقاط مختلف شهر از دیگر اهداف راه اندازی بوده است.
شهردار سمنان افزود: با تمرکز زدایی بازارها از مرکز شهر و ایجاد این بازار روزها در مناطق مختلف شهر زمینه سهولت و دسترسی مردم به اجناس مورد نیاز بیشتر می شود.
موسوی ایجاد شور و شوق در محله‌ها و مراکز خرید به منظور شکست شدن قیمت‌ها و همچنین ایجاد کسب و کار سالم برای جوانان و شهروندان را از دیگر اهداف راه‌اندازی این بازارها عنوان کرد.
وی به محل برپایی این بازار‌روزها نیز اشاره کرد و گفت: مسکن مهر صنعتی ساز مدیران، میدان فرهنگ، جنب امازاده علویان(ع) و مسکن مهر صنعتی ساز محل برپایی این بازار روزها است.
شهردار سمنان گفت: بازار روز در مسکن مهر صنعتی ساز مدیران در روز شنبه برپا می‌شود و سه  بازار روز مسکن مهر صنعتی ساز، میدان فرهنگ و امازاده علویان(ع) به ترتیب در روزهای سه شنبه، چهارشنبه‌ پنجشنبه‌ فعال هستند.
موسوی افزود: ساعت کار این بازارها به صورت فصلی مشخص می‌شود و در تابستان از ساعت 10 تا 20 قبل از نماز مغرب و عشاء برپا می‌شود.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.