عباسی:

فوتبال ایران هنوز حرفه ای نشده است

مالک تیم فوتبال سیاه جامگان گفت: فوتبال ما هنوز به طور مبتدی توسط مدیران اداره می شود و تنها اسم حرفه ای بودن را یدک می کشد.

محمدرضا عباسی در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره مشکلاتی که گریبان گیر این تیم مشهدی ظرف روزهای اخیر شده است اظهار کرد: ما اقدامات لازم را برای حل مشکل حرفه ای شدن ظرف 10 روز آینده انجام خواهیم داد.

وی ادامه داد: فوتبال ما هنوز به طور مبتدی توسط مدیران اداره می شود و تنها اسم حرفه ای بودن را یدک می کشد ، براین اساس طبیعی است تیم سیاه جامگان هنوز نتوانسته پروانه حرفه ای را کسب کند.


مالک سیاه جامگان درباره اینکه چه زمانی مشکلات تغییر نام این تیم حل خواهد شد گفت: ما مدارک مربوط به تغییر نام سیاه جامگان را به کمیسیون ماده 5 تربیت بدنی استان خراسان ارائه داده ایم و امیدوارم هر چه زودتر این مشکل حل شود تا بتوانیم با نام اف سی مشهد در رقابت های لیگ برتر شرکت کنیم.

وی درباره استادیوم امام رضا بیان کرد: از نیم فصل دوم بازی های خانگی خودمان را در این استادیوم برگزار خواهیم کرد و با توجه به اینکه ورزشگاه امام رضا(ع) در داخل شهر مشهد قرار دارد تماشاگران بیشتری برای تشویق و طرفداری از تیم به استادیوم خواهند آمد.

عباسی در پایان درباره بازی با تیم گسترش فولاد در هفته پنجم لیگ برتر گفت: تیم گسترش فولاد از بازیکنان و کادر فنی خوبی برخوردار است اما امیدوارم با تلاش و درایت اعضای تیم بتوانیم گسترش فولاد را در شهر تبریز را شکست دهیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار