دهقان: کادر فنی از نتایج سیاه جامگان رضایت ندارد

مربی تیم فوتبال سیاه جامگان گفت: کادرفنی از نتایج تیم در چهار هفته ابتدایی لیگ برتر رضایت ندارد، امیدوارم در این وقفه ی بوجود آمده بتوانیم تیم بهتری را روانه مسابقات لیگ برتر کنیم.

عباس دهقان در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره نتایج تیم سیاه جامگان تا هفته چهارم لیگ برتر اظهار کرد: کادرفنی از نتایج تیم در چهار هفته ابتدایی لیگ برتر رضایت ندارد، امیدوارم در این وقفه ی بوجود آمده بتوانیم نقاط ضعف خود را پوشش دهیم تا تیم بهتری را بعد از تعطیلات روانه مسابقات لیگ شانزدهم کنیم.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه ما در حال حاضر از بیست بازیکن جدید در تیم سیاه جامگان استفاده می کنیم، هنوز بازیکنان همدیگر را در تیم پیدا نکرده اند و به طور حتم از هفته های آینده با تمرینات و دیدارهای تدارکاتی عدم ناهماهنگی بین بازیکنان برطرف خواهد شد و مسلما شاهد بازی های بهتری از تیم سیاه جامگان خواهید بود.

مربی تیم سیاه جامگان در خصوص بازی این تیم با گسترش فولاد در هفته پنجم لیگ برتر گفت: گسترش فولاد از کادر فنی و بازیکنان خوبی برخوردار است،  سعی می کنیم با توجه به اینکه این بازی در تبریز برگزار می شود از تک فرصت های خودمان به خوبی استفاده کنیم تا این دیدار سخت را با پیروزی پشت سر بگذاریم.

دهقان در پایان در پاسخ به این سوال که چه زمانی بازیکن خارجی به تیم اضافه خواهد شد پاسخ داد: با توجه به تعطیلی یک ماهه مسابقات لیگ برتر سعی می کنیم یک بازیکن خوب خارجی برای تیم جذب کنیم تا بتواند مشکل خط حمله تیم را برطرف کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار