سبک پوشش و تأثیرات آن در سلسله نشست های لباس زیبای من بیان می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،عصر امروز 25 مردادماه، دکتر ابراهیم میثاق "سبک پوشش" را در دومین نشست "لباس زیبای من" در تالار ادب بررسی خواهد کرد.

حوزه عفاف و پوشش بیش از سایر بخش ها نیازمند فرهنگ سازی است در همین راستا کمیته فرهنگ عفاف و پوشش سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان در برنامه های خود با برگزاری جلساتی فرهنگی به بررسی چالش های موجود در جامعه و ایجاد راهکار برای فرهنگ سازی پرداخته است.

این کمیته اقدام به برپایی سلسله نشست های "لباس زیبای من" با هدف بیان سبک پوشش و تأثیرات آن براساس نیازهای مخاطبان در چهار جلسه با حضور اساتید برجسته کشور کرده است.

مجموعه نشست های "لباس زیبای من" توسط کمیته فرهنگ عفاف و پوشش سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان با هدف بیان اهمیت سبک پوشش و تأثیر آن در زندگی فردی اجتماعی همچنین بررسی مشکلات طراحی و تولید لباس فاخر و جایگاه حیا و عفاف در جامعه و اثرات آن در نوع پوشش روزهای دوشنبه هر هفته برگزار می شود.

سبک پوشش دومین موضوع از این سلسله نشست ها است که امروز از ساعت ۱۸ تا ۲۰ در تالار ادب واقع در خیابان باغ گلدسته، خیابان هشت بهشت با علاقه مندان برگزار می شود .



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.