اولین جلسه شورای اقامه نماز دستگاه‌های تابعه وزارت متبوع در سال جاری، با حضورمدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان و دبیر ستاد اقامه نماز استان تشکیل شد.

به گزارش   خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، این جلسه در خصوص ارائه گزارش عملکرد و پیشنهادات اعضای ستاد در مورد برنامه‌های ترویج و توسعه نماز دستگاه متبوع خود در سال جاری و نیز طرح و بررسی تفاهم‌نامه فی‌مابین مقام عالی وزارت متبوع با ستاد اقامه نماز کشوربرگزار شد, نماینده وزیر و مدیرکل امور اقتصادی و دارائی استان، با اشاره به تفاهم ‌نامه اخیر وزارت متبوع با ستاد اقامه نماز کل کشور، گفت: تدوین برنامه عملیاتی ویژه نماز در دستگاه‌های تابعه موجب تحرک بخشی هرچه بیشتر در اشاعه و گسترش فرهنگ اقامه نماز است

داود غفارپور با اشاره به اسلامی بودن حکومت در کشور، افزود: لازم است علاوه بر انجام وظایف سازمانی، وظیفه شرعی امر به ‌معروف را فراتر و با اهتمام بیشتر مدیران انجام پذیرد و دستگاه‌ها مقدمات اجرای این واجب و معروف الهی را فراهم آورند.

برزگر، مشاور استاندار و دبیر ستاد اقامه نماز استان نیز بیان داشت : تلاش‌ها و برنامه‌ها در جهت گسترش فرهنگ نماز باید نظام‌مند باشد چراکه انجام کارهای فرهنگی به‌صورت سیستمی ماندگارتر است.

سیدصالحی، مدیریت امور شعب بانک سپه آذربایجان‌غربی گزارشی از عملکرد شورای اقامه نماز بانک سپه استان آذربایجان‌غربی در سال 1395، ارائه نمود.

گفتنی است در این جلسه، دبیران ستاد اقامه نماز دستگاه‌های تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی استان، گزارشی از اهم اقدامات صورت گرفته و نیز پیشنهادات دستگاه‌های متبوع خود را در حوزه فرهنگ سازی و اشاعه برپایی نماز جماعت ارائه نمودند.

در پایان نشست مقرر شد دستگاه‌های تابعه وزارت امور اقتصادی و دارائی در اسرع وقت نسبت به ارسال برنامه‌های عملیاتی ستاد اقامه نماز دستگاه متبوع خود مطابق با تفاهم‌نامه پیوستی به دبیرخانه ستاد استانی مستقر در اداره‌کل امور اقتصادی و دارائی اقدام نمایند تا پس از جمع‌بندی نهایی، به ستاد اقامه نماز استان ارائه شود.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.