مشهد؛

تلاش دولت برای امیدوارتر کردن مردم به آینده و زندگی بهتر

انکار خدمات ارائه شده به مردم در دولت تدبیر و امید کار درستی نیست

تلاش دولت برای امیدوارتر کردن مردم به آینده و زندگی بهترانکار خدمات ارائه شده به مردم در دولت تدبیر و امید کار درستی نیست

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ معاون سیاسی وزیر کشورامروز در همایش بخشداران و فرمانداران استان خراسان رضوی با بیان این مطلب گفت: انتخاب عنوان «تدبیر و امید» برای دولت یازدهم به این معنی است که اقداماتی که می‌خواهد در این دولت انجام شود با تدبیر صورت بگیرد و میان مردم امید ایجاد کند.
محمدحسین مقیمی با بیان اینکه باید تلاش کنیم تا مردم به آینده و زندگی خودشان امیدوارتر از قبل باشند افزود: اقداماتی که در دولت گذشته صورت گرفته باعث ایجاد تهدیدها و محدودیت‌هایی برای کشورمان شده بود، به خصوص اقداماتی که توسط قدرت‌های بزرگ انجام و هر روز یک قطع‌نامه علیه کشور تصویب می‌شد.
مقیمی با تاکید بر اینکه دولت یازدهم در مسائل اجتماعی، سیاسی و فرهنگی تلاش کرد تا مشکلات کمتر شود و امید به جامعه باز گردد، خاطرنشان کرد: اما دولت هر اقدامی که انجام می‌دهد طرف مقابل چه این اقدامات مثبت باشد چه منفی یک برخورد دارد و آن هم این است که دولت را در همه زمینه‌ها ناموفق جلوه دهد، آنان در گوشه و کنار کشور می‌گردند تایک مشکل و نارسائی پیدا کنند و آن را در تریبون‌ها و نماز جمعه‌ها مطرح کنند.
او با بیان اینکه دولت می‌خواهد امید را در جامعه زنده نگه دارند، تصریح کرد: مخالفان دولت به دنبال این هستند که اقدامات دولت را ناموفق جلوه دهند و مسائل را به گونه‌ای مطرح می‌کنند که امید مردم را از بین ببرند.
معاون سیاسی وزیر کشور با طرح این پرسش که آیا وظیفه ما این است که یاس را در دل مردم ایجاد کنیم یا آنان را به آینده امیدوار، عنوان کرد: ما به عنوان نمایندگان دولت این را وظیفه خودمان می‌دانیم که از ابتدا تا انتها طوری عمل کنیم که امید را در مردم افزایش دهیم و آنان را به فعالیت و حضور سازنده‌تر تشویق و ترغیب کنیم.

مقیمی در ادامه تأکید کرد : با توجه به هجمه‌ها و تخریب‌هایی که علیه دولت صورت می‌گیرد باید تلاش کنیم در میان مردم حاضر شویم و دستاوردهای دولت را برایشان بازگو کنیم.
او همچنین با تاکید بر اینکه هیچ راهی جز تبیین عملکرد دولت وجود ندارد، خاطرنشان کرد: آنقدر هجمه‌ها زیاد است و با الفاظی در مورد رئیس جمهور صحبت می‌شود که نمی‌توان از کنار این حرفها عبور کرد.

مقیمی با تأکید مجدد بر افزایش امید و نشاط اجتماعی، سیاسی در میان مردم گفت:باید اقداماتی که دولت انجام داده را برای مردم بازگو کنیم تا آثار تخریبی که علیه رئیس جمهور و دولت انجام می‌شود کمرنگ شود.

معاون سیاسی وزیر کشور با بیان اینکه ما باید انتقادات سازنده را نیز بپذیریم، گفت: اگر در حین اجرای کار نارسائی‌هایی به وجود می‌آید و یا از منابع موجود استفاده بهینه نمی‌شود حتما باید خود را مورد انتقاد قرار دهیم و انتقادات را با جان و دل بپذیریم و جایی که تخریب و ناامیدی و یاس در مردم ایجاد می‌شود باید به گونه‌ای پاسخ دهیم که علاوه بر رعایت ادب و متانت حق کسانی که برای کشور تلاش می‌کنند ادا شود.

انتهای پیام// ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.