مدیرکل منابع نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور گفت: امسال بیش از ۲۳۵ هزار نفر در دو بخش الکترونیک و مکتوب ششمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی شرکت کردند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ علی رمضانی در مراسم تجلیل از منتخبان جشنواره کتابخوانی رضوی در اردبیل اظهار داشت: نهاد کتابخانه‌های عمومی مسئولیت برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی را انجام داده و نخستین گام برای اجرای این طرح، ایجاد اتاق فکر است که در آن صاحب نظران حوزه کتاب و کتابخوانی و رسانه حضور داشته باشند.

وی افزود: روند عملیات اجرایی کارها با صدور حکم دبیری جشنواره برای مدیران کل کتابخانه‌های عمومی استان‌های کشور است و یادآوری می‌شود که روند اجرایی این جشنواره در ایام دهه فجر سال گذشته آماده شده و مورد استفاده عموم قرار گرفت.

مدیرکل منابع نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور بیان کرد: امسال با در نظر گرفتن سه کتاب "دوست مهربان کبوترها" برای کودکان، «اعترافات غلامان » برای گروه سنی نوجوان و «امام علی‌ابن موسی الرضا» ویژه گروه سنی بزرگسال نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور اهتمام خاصی به موضوع خانواده دارد.

رمضانی گفت: یکی از اهداف اساسی نهاد کتابخانه‌های عمومی تحکیم بنیان خانواده است تا هر یک از اعضای خانواده در بخش گروه سنی مربوط به خود شرکت کنند و خوشبختانه این بحث مورد استقبال عموم بود.

وی اظهار کرد: بعد از برگزاری 5 دوره جشنواره کتابخوانی رضوی امسال بیش از 235 هزار نفر در دو بخش الکترونیک و مکتوب در ششمین دوره این طرح شرکت کردند و تعداد شرکت کنندگان در بخش مکتوب به 142 هزار نفر و در بخش الکترونیک به 92 هزار نفر رسید.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.