فرماندار کبودراهنگ گفت: در هفته دولت امسال 153 طرح بهره برداری می شود و عملیات اجرایی پنج طرح عمرانی نیز آغاز خواهد شد.

بهره برداری از 153 طرح عمرانی در کبودراهنگبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ احسان قنبری افزود: برای بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی این طرح ها در زمینه های بهداشتی ، عمرانی و آموزشی 210 میلیارد ریال هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه در هفته دولت بهسازی 17 روستای شهرستان با 45 میلیارد ریال اعتبار و زمین چمن مصنوعی آموزش و پرورش و کتابخانه روستای داق داق آباد به بهره برداری خواهد رسید اظهار داشت: درهفته گرامیداشت دولت با 15 میلیارد ریال چندین واحد دامداری و طرح های آبیاری تحت فشار در جهت صرفه جویی و حفظ منابع آبی شهرستان به بهره برداری می رسد.

فرماندار کبودراهنگ با اشاره به اینکه تا پایان امسال تمامی روستاهای بالای 20 خانوار از نعمت گاز بهره مند می شوند ادامه داد: سه طرح گازرسانی نیز در این هفته با 12 میلیارد رو 500 میلیون ریال نیزافتتاح خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: در راستای خدمت به مردم شهرستان عملیات اجرایی پنج طرح عمرانی با 90 میلیارد ریال نیز با حضور مردم و مسئولین شهرستان آغاز می شود.

قنبری بیان کرد: این طرح ها می تواند برای 40 نفر اشتغال دائم و برای 387 نفر اشتغالزایی موقت داشته باشد.

وی تامین آب شرب روستای علیصدر به عنوان یکی از نقاط مهم گردشگری استان را ضروری اعلام کرد وادامه داد: در همین راستا طرح انتقال آب روستا و مجتمع علیصدر با 20 میلیارد ریال در هفته دولت امسال آغاز می شود.

انتهای پیام/ ج


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.