آبادان؛

کمبود معلم در مدارس خرمشهر

مدارس خرمشهر باکمبود معلم مواجه هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛فرماندار ویژه خرمشهر گفت: نزدیک به 330 معلم در آموزش و پرورش خرمشهر کم داریم که با توجه به جلسات صورت گرفته با مسؤولان راهکارهایی برای جذب و جایگزین در دستور کار قرار خواهیم داد.

ولی‌الله حیاتی به بیان مشکل کمبود معلم در آموزش و پرورش شهرستان اشاره کرد وافزود: کمبود معلم در شهرستان به عنوان مشکل و کمبود برای آموزش و پرورش به حساب می‌آید.

وی گفت: هم اکنون نزدیک به 330 معلم در آموزش و پرورش خرمشهر کم داریم که با توجه به جلسات صورت گرفته با مسؤولان راهکارهایی برای جذب و جایگزین در دستور کار قرار خواهیم داد.

فرماندار ویژه خرمشهر افزود: با توجه به اینکه به فصل مدارس نزدیک می‌شویم، ما ستادی را برای نظارت بر ثبت نام های دانش آموزان ایجاد کردیم تا مبالغی که توسط مدیران مدارس از دانش آموزان اخذ می‌شود را کنترل کنیم.

حیاتی با بیان اینکه مبالغ مورد نیاز جهت ثبت‌نام دانش آموزان در مدارس به صورت شفاف به مردم اطلاع‌رسانی خواهد شد، گفت: برای بازگشایی مدارس نیز ستادی طراحی و ایجاد شده است.

وی افزود:اکنون مقدمات و تمهیدات لازم جهت ثبت‌نام دانش‌آموزان انجام گرفته است و مدارسی که از نظر زیر ساختی با مشکلات رو به‌رو هستند تا قبل از آغاز سال تحصیلی رفع و حل خواهند شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.