این ارزیابی توسط کارشناسان ستادی شرکت توزیع برق استان ، دوبار در طی سال انجام می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع برق استان سمنان از اجرای طرح ارزیابی وضعیت روشنائی معابر خبر داد .
مهندس سعید قدس اظهار داشت : به منظور سیستمی نمودن اعمال نظارت و سنجش اثربخشی فرآیند فعالیت های بهره برداری در ارتقاء سطح کمی و کیفی خدمات و این که موضوع روشنائی معابر به عنوان یکی از شاخص های مهم عملکردی و در راستای رضایت مندی مردم محسوب می شود ، این طرح به اجرا درآمده است .
وی بیان داشت : ارزیابی وضعیت روشنائی معابر کلیه شهرها و روستاها توسط کارشناسان ستادی شرکت توزیع برق استان ، دوبار در طی سال انجام می شود و نتایج آن درکمیته بهبود بهره برداری تجزیه و تحلیل می گردد .
مهندس قدس گفت : طرح مورد اشاره در پنج ماهه امسال مورد ارزیابی واقع شده و براساس بازدید میدانی به عمل آمده 84/98 درصد چراغ های روشنائی معابر در سطح استان در شب روشن بوده است .
وی افزود: با مقایسه این میزان در سال جاری به نسبت مدت متناظر سال گذشته ، 6 دهم درصد رشد در زمینه بهبود روشنائی معابر حاصل شده است .
وی تصریح کرد : هم استانی ها می توانند در صورت مشاهده سوختگی یا خاموشی لامپ های معابر در شب ، با شماره تلفن سه رقمی "121" تماس حاصل نموده و مراتب را به مرکز اتفاقات و فوریت های برق اطلاع رسانی نمایند .
انتهای پیام / ه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.