آثار تحمل رنج ها و سختی های دوران اسارت توسط آزادگان هم اکنون در عرصه های علمی، امنیتی، سیاسی و اقتدار و وحدت ملی نمود دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،نام و خاطرات آزادگان یاد آور دلاورمردی ها و استقامت رزمندگان اسلام در دوران دفاع اسلامی است که برای حفظ کیان اسلامی و دفع تجاوز دشمنان دست از پای نمی شناختند، آزادگان عزیزی که جسم نحیف و رنجور آنها در اسارت دژخیمان بعثی بود امّا اراده بلند و پولادین آنان ، نظامیان حاکم برعراق را به اسارت خود درآورده بود.

ادامه حیات مقتدرانه انقلاب شکوهمند اسلامی نیز مرهون ایثارگری و وفاداری این عزیزان می باشد و امروزه شاهد آثار مبارک تحمل رنج ها و سختی های آن دوران در عرصه های علمی، امنیتی، سیاسی و اقتدار و وحدت ملی هستیم.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان ضمن گرامیداشت سالروز ورود اسوه های صبر و مقاومت و پایداری به میهن اسلامی، این روز را به محضر مقام معظم رهبری حضرت آیت ا... العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی) ، آزادگان سلحشور ، خانواده های محترم آنان و ملت قدرشناس ایران اسلامی تبریک عرض نموده سلامتی و توفیقات روزافزون آنان را از درگاه خداوند متعال خواستار است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار