نماینده مردم ارومیه گفت: دولت پول گندم کاران آذربایجانی را نمی‌دهد که این موضوع باید هرچه سریعتر پیگیری شود.

چرا مطالبات گندم‌کاران پرداخت نمی‌شود/ اسامی دریافت‌کنندگان حقوق‌های نجومی چه شد؟به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نادر قاضی پور نماینده مردم ارومیه طی اخطاری با استناد به اصل 43 قانون اساسی، در صحن علنی مجلس گفت: تأکید بر افزایش تولیدات کشاورزی و صنعتی نیازمندی‌های عمومی را تأمین می‌کند و کشور را به مرحله خودکفایی می‌رساند.

وی ادامه داد: چندین ماه است مسئولین گندم کشاورزان آذربایجان را خریداری کرده‌اند ولی پولی به آنها نمی‌دهند.

نماینده مردم ارومیه تأکید کرد: آقایان اگر می‌رفتند و از آمریکا و کانادا گندم خریداری می‌کردند بعد از آن دلار به جای پول گندم‌ها به آن کشورها می‌دادند اما در حال حاضر باید گفت کشاورزان ما دلار نمی‌خواهند و تنها پولشان را طلب می‌کنند.

قاضی پور در ادمه خطاب به ریاست مجلس گفت: آقای لاریجانی بدهی کشاوزان باید هرچه زودتر پرداخت می‌شد اما در حال حاضر هیچ پولی به دست کشاورزان نرسیده است.

نماینده مردم ارومیه در ادامه طی تذدکری با استناد به ماده 24 آیین ‌نامه داخلی مجلس گفت: دولت و کمیسیون اصل نود مجلس قرار بود لیست کسانی که حقوق‌های نجومی دیافت کرده‌اند را ارائه کند اما تاکنون این لیست منتشر نشده است که باید هر چه سریعتر مشخص شود.

علی لاریجانی در واکنش به تذکر قاضی‌پور گفت: هم دیوان محاسبات و هم کمیسیون اصل نود مجلس در حال پیگیری و بررسی حقوق‌های نجومی هستند که در آینده نتایج آن ارائه خواهد شد

نماینده مردم  ارومیه در ادامه گفت: من به عدم حضور معاونین دولت در جایگاه مجلس اعتراض دارم. نگاه کنید صندلی دولت خالی است، معاونین دولت کجا هستند این افراد باید بر روی صندلی خود می‌نشستند.

لاریجانی در پاسخ به تذکر دوم قاضی پور گفت: معاونین پارلمانی در مواردی که جلسه صحن مربوط به آنها باشد باید در جلسه شرکت کنند در غیر اینصورت نیازی به حضور آنها در صحن نیست.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار