شیراز؛

64 میلیون سهم در بورس استان فارس معامله شد

شاخص کل بازار در هفته گذشته با 344 واحد افزایش و به عدد 78 هزار و 190 رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ کرشمه ترابیان مدیر بورس منطقه‌ ای استان فارس گفت: در معاملات هفته گذشته بورس منطقه ‌ای استان فارس 64 میلیون و 546 هزار سهم و حق تقدم به ارزش 154 میلیارد ریال مبادله شد.
وی با بیان اینکه این تعداد سهام متعلق به 132 شرکت است خاطرنشان کرد: 53 درصد این معاملات مربوط به خرید سهام و 47 درصد آن مربوط به فروش سهام بوده است.
مدیر بورس منطقه‌ ای استان فارس با بیان اینکه در حال حاضر 29 شرکت کارگزاری در بورس این استان فعالیت می‌کنند، بیان کرد: در مجموع برای 21 نفر کد سهام‌ داری جدید صادر شده است.
ترابیان افزود: در پایان معاملات این هفته سهام شرکت‌ های ریل‌پ ردار سیر، ایران خودرو دیزل و تکنوتار با بیشترین تقاضا برای خرید و سهام شرکت‌ های سرمایه‌گذاری سایپا، گاز و لوله و ایران خودرو دیزل نیز بیشترین تقاضای فروش را داشته‌اند.
مدیر بورس منطقه‌ ای استان فارس تصریح کرد: سهام شرکت‌ های سرمایه‌گذاری سایپا، ذوب‌آهن اصفهان و گاز و لوله با بیشترین ارزش ریالی خرید و سهام شرکت ‌های تکنوتار، ذوب ‌آهن اصفهان و سرمایه‌گذاری سایپا نیز با بیشترین ارزش ریالی فروش رو به‌ رو بوده‌اند.
انتهای پیام/ر
برچسب ها: سهم ، بورس ، معامله ، افزایش ، فارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار