چهاردهمین اجلاس مجمع خیرین تأمین سلامت استان فارس در شیراز برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ علی‌اکبر رامجردی مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت استان فارس گفت: در این مراسم که 28 مردادماه برگزار می‌شود از 60 نیک اندیش عرصه سلامت استان فارس در عرصه‌ های مختلف تجلیل می‌شود.
رامجردی افزود: در چهاردهمین اجلاس مجمع خیرین تامین 500 خیر شیرازی و 600 خیر شهرستانی در مجمع ولایت دانشگاه علوم پزشکی گردهم آمده و  معاون امور مشارکت ‌های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی سخنرانی می‌کند.
رامجردی ادامه داد: مراکز خیریه بهداشتی، درمانی و سازمان ‌های مردم نهاد در این اجلاس حضور دارند.
وی بیان کرد: پیگیری و اتمام پروژه‌ های در دست اجرا و نیمه تمام، کمک به صندوق دانشجویان، کمک به صندوق بیماران نیازمند، ارائه خدمات درمانی به مناطق محروم و اجرای طرح یاوران سلامت از مهم‌ترین اولویت ‌های مجمع خیرین تامین سلامت در سال 95 است.
مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس با بیان اینکه در این اجلاس از 29 خیر شهرستانی و 25 خیر شیرازی تقدیر می شود، گفت: همچنین از سه پزشک خیر و دو نفر مدیر همکار خیر این مراسم تجلیل می شود.
مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت استان فارس با اشاره به عملکرد این مجمع اظهار داشت: میزان تعهدات جذب شده خیرین در سال 94 بیش از  76 میلیارد تومان بوده و زهرا سعادت با 40 میلیارد، سید مصطفی زمان ثانی 24 میلیارد، سیف ‌الله امامی ‌راد با 4.5 میلیارد و محمدرضا ضیغمی با یک میلیارد و 800 میلیون تومان بیشترین میزان کمک را به مجمع خیرین تامین سلامت داشته‌اند.
مدیرعامل مجمع خیرین تأمین سلامت فارس تصریح کرد: کمک‌ های خیرین حوزه سلامت نسبت به سال‌ های 91 و 92 به ترتیب رشد 215 و 181 درصدی داشته است.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.