محسن بیرانوندگفت: کیانوش با کسب مدال طلا در ریو دل مردم ایران را شاد کرد وبا این کار سنگ تمام گذاشت.

محسن بیرانوند کارشناس وزنه برداری در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی با شگاه خبرنگاران جوان افزود:کسب مدال طلای المپیک برزیل را به رستمی تبریک می گویم ووی افتخار آفرینی کرد وسنگ تمام گذاشت امیدوارم در تمامی مراحل زندگی موفق باشد.

وی تصریح کرد:در خصوص این موفقیت بزگ برای وزنه بردایر کشورمان 3 نکته قابل ذکر است اول اینکه کیانوش همانند 4 سال پیش نخستین مدال کاروان ایران را در المپیک کسب کردوامسال نیز همین گونه شد دوم اینکه سطح کیفی این رقابتها خیلی بالاست ووزنه برداران خوبی حضور دارندوآخر اینکه رستمی در مسابقات بین المللی فجر هم رکورد زده بود ودر المپیک هم این کاررا انجام دادشما ببینید ورزشکاری که در 3ماه دو رکورد بزند شرایط سختی را تحمل کرده است وحرفه ایی تمرین کرده است.

بیرانوند در خصوص وضعیت  سایر ملی پوشان  کشورمان در ریو اضافه کرد:در دسته ی94 کیلو گرم دو نماینده داریم مرادی و هاشمی،

سهراب کوله باری از تجربه است وبه مسابقات زیادی رفته است ودر اوج آمادگی است و علی هم جوان آینده داری است وپر از انگیزه و اینکه هردو شانس کسب مدال را دارند.

وی اشاره کرد:با کسب مدال طلای رستمی رتبه ایران در المپیک به سی وچهارم رسید ان شاالله خدا نظر کند وبا دعای مردم با به دست آوردن مدالهای دیگر جایگاه ما ارتقاء یابد.

بیرانوند تاکید کرد:محمد رضا براری دیگر نماینده ایران در المپیک برزیل است مدتی از میادین دور بوده است ولی در حال حاضر شرایط خوبی دراد ورقیب اصلی وی از ازبکستان است،براری نیز شانس کسب مدال را داردوامابهداد نماینده یسنگین وزن کشورمان به میدان خواهد رفت ،رقیب اصلی وی اول خودش است وبعدی وزنه برداری گرجستانی می باشد.

وی در پایان خاطر نشان کرد:وزنه برداری ایران جزءبهترینهای قاره کهن است وقهرمانان به نامی در خود گنجانده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار