سید نصراله سجادی گفت: وزنه برداری نخستین مدال را برای کاروان ورزش ایران به ارمغان می آورد.

مدال آوری ایران در المپیک از رشته وزنه برداری آغاز می شودبه گزارش خبرنگار  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سید نصراله سجادی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزیر ورزش و جوانان در خصوص کسب نخستین مدال کاروان ورزش کشورمان در بازی های المپیک 2016 ریو معتقد است: مدال آوری کاروان ورزشی ایران از بامداد شنبه 23 مردادماه با مسابقه کیانوش رستمی در رشته وزنه برداری آغاز می شود.

وی درباره عملکرد کاروان ایران گفت: امروز شروع خوبی برای کسب مدال بود که با بدشناسی محقق نشد. فکر می کنم کار مدال آوری کاروان شروع شده است و باید در روزهای آینده منتظر اخبار خوبی از مدال های ایران باشیم.

سید نصرالله سجادی روز گذشته با حضور در محل تمرین تیم ملی وزنه برداری کشورمان در سالن تمرینی "ریو سنترو۲" از سومین جلسه تمرین ملی پوشان بازدید به عمل آورد و با ۳ وزنه‌بردار حاضر در دهکده بازیها به گفت و گو پرداخت.

لازم به ذکر است؛ رقابتهای دسته ٨٥ کیلوگرم (کیانوش رستمی) 2:30 بامداد شنبه 23 مرداد و ٩٤ کیلوگرم (سهراب مرادی و علی هاشمی) یکشنبه 24 مرداد ساعت 2:30 به وقت تهران برگزار می شود. سپس در بامداد سه شنبه ۲۶ مرداد مسابقات دسته ۱۰۵ کیلوگرم (محمدرضا براری) و بامداد چهارشنبه 27 مرداد نیز رقابت وزن به اضافه ۱۰۵ کیلوگرم (بهداد سلیمی) راس ساعت ۲:۳۰ به وقت تهران انجام می شود.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۰ ۲۲ مرداد ۱۳۹۵
واقعا این ورزش قهرمانی شایسته ملت ایران است.از آن سو ورزش عمومی و ورزش بانوان در شان این مردم نیست.بسیاری از مردم از بی تحرکی دچار بیماری اند و بسیاری از هزینه ها را به کشور تحمیل نموده اند.چرا نباید در پارکها به جای صحنه قلیان کشان زن و مرد و پیر و جوان و نوجوان و دختر و پسر شاهد ورزش همگانی اینان باشیم.رواج فرهنگ ورزش همگانی به عهده وزارت متبوع ورزش است و تا زمانی که تقویت نشود در سطح قهرمانی هم بهتر از این نخواهیم بود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۳ ۲۱ مرداد ۱۳۹۵
وعده سرخرمن نده.اقا وزیر ورزش این حق مردم ایران نیست .که فقط تماشاگر ملتهای دیگری باشند.از ایالت متحد یاد بگیرید .فقط یک ورزشکارش بیشتر از تمام مدالهای ایران در طول تمام ادوار المپیک کسب کرده است.فکر کردی ........ .این چه وضعیتی است که ورزش ایران دارد ..........
آخرین اخبار