شهرداری از ۴ ایده منتخب ماراتن گردشگری اصفهان حمایت مالی می کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،رییس مرکز خلاقیت و نوآوری شهرداری اصفهان با اشاره به برگزاری ماراتن گردشگری اصفهان در هفته گذشته، گفت: در این ماراتن گردشگری که هفته گذشته برگزار شد، ۴ ایده برگزیده شدند که حمایت مالی از آنها توسط شهرداری اصفهان انجام می شود.

محمد علی ایزدخواستی با اشاره به مشارکت هوشمندانه شهروندان در سیاست گذاری ها، برنامه ریزی و پیشبرد اهداف عالیه شهرهای توسعه یافته، افزود: در ماراتن گردشگری اصفهان که به نحوی یک جریان ایده پرده دازی، طراحی، شتاب دهی و تیم سازی بود، حدود ۱۲۰ ایده ثبت شدکه پس از داوری اولیه، در نهایت ۳۰ ایده به طور رسمی وارد ماراتن شد.

وی ادامه داد: با توضیح صاحبان هر ایده و رای گیری نهایی با حضور ۷۴ نفر داور در حوزه های گردشگری، مدیریت شهری ، اقتصاد شهری و معماری شهری، ۴ ایده انتخاب شد که از آنها حمایت مالی شامل امکانات اولیه دفتری، حمایت نقدی و حمایت معنوی انجام می شود.

ایزدخواستی با اشاره به اینکه در حمایت معنوی، افراد صاحبنظر در اختیار صاحبان ایده قرار می گیرد تا بتوانند طی ۲ ماه ایده خود را به طرح تبدیل کنند، اظهارکرد: در واقع ماراتن اصلی در راه است و تا ۲ ماه آینده ۴ طرح در حوزه گردشگری خواهیم داشت که در رونق این صنعت تاثیر بسزایی دارد.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار