در مراسمی سروش علیزاده به عنوان مدیر جدید بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان شاهین دژ معرفی و از خدمات علی صفری مدیر قبلی تقدیر شد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، ایوب عزیزی- مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی، در مراسم معارفه مدیرجدید بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان شاهین دژ، در محل فرمانداری این شهرستان با بیان این مطلب، اظهارداشت: بنیاد مسکن بفرمان حضرت امام خمینی(ره) تأسیس شده که تاکنون در مناطق محروم، دورافتاده و روستاها، همچنین بازسازی مناطق جنگ زده و زلزله زده وسایر پروژه های عمرانی استانی و ملی، بی وقفه مشارکت و بخدمات رسانی ادامه داده است.

وی، افزود: خدمات رسانی به اقشار نیازمند جامعه توفيق الهى است که شامل حال ما شده وآنرا مجالى بدانیم و خستگی ناپذیر و بدون هیچ محدوديتى در ترويج فرهنگ خدمت‏رسانى به مردم تلاش مضاعف داشته باشیم، و اینکه خدمت خالصانه و بی منت، حتی با يك نگاه محبت‏آميز‏، موجب رضایت خدا، پيامبرگرامی اسلام(ص) وائمه اطهار(ع) خواهد شد.

وی، دوران مسئولیت را به دو امدادی تشبیه کرد و تأکید نمود کسانیکه مسئولیت را از مدیر قبلی تحویل می گیرد، با ابتکار عمل، تازه نفس، با سرعت، دقت و با مشارکت جمعی، در خدمات رسانی به مردم تلاش نمایند.

حسین عباسی- فرماندارشاهین دژ، از زحمات مدیر قبلی تقدیر و برای مدیر جدید نیز آرزوی توفیق نمود، همچنین خدمات عمرانی بنیاد مسکن در مناطق محروم را مطلوب وارزنده ارزیابی کرد.

انتهای پیام/س

برچسب ها: معارفه ، مسکن ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.