در جشنواره جلوه های رضوی از بین 216 عکس ارسالی، آثار منصوره قلیچی، به رتبه نخست دست یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شاهرود ؛ منصوره قلیچی با مجموعه عکس پیاده روی زائران حرم رضوی به مقام نخست جشنواره در بخش عکس دست یافت.
محمد حسن مقدم نیا با اعلام این خبر افزود: در این جشنواره که برای یازدهمین سال متوالی در استان گیلان برگزار شد، از بین 216 عکس ارسالی، آثار منصوره قلیچی، به رتبه نخست دست یافت.
وی با بیان اینکه ، امسال عکاسان رسانه ای استقبال خوبی از این جشنواره داشتند، گفت: عکس هایی از هنرمندان مطرح کشوری در این جشنواره به رقابت تنگاتنگ پرداختنه و افراد بزرگی درعرصه رسانه همچون محمود اکرامی فر، احمد توکلی، اردشیر زابلی زاده، علیرضا مکیان، رضا مقدسی و بیژن مقدم نیز این آثار را داوری کردند.
مقدم نیا با بیان اینکه اراده این بانوی عکاس برای حضور در پیاده روی 12 روزه در فصل سرد سال و ثبت لحظات عرفانی زائران حرم امام رضا(ع) بسیار تحسین برانگیز است،  افزود: با همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان نمایشگاهی از لحظات شور انگیز این حرکت بزرگ فرهنگی به روایت تصاویر منصوره قلیچی با عنوان 'قدم های آسمانی تا امام مهربانی' در نگارخانه سیب اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهرود برپا می شود.
وی برنامه افتتاح نمایشگاه چهار روزه قدم های آسمانی تا امام مهربانی را ساعت 18، روز 23 مرداد ماه جاری بیان کرد.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.