فردا صبح، 52 دوربین ثبت تخلفات راهنمایی و رانندگی در استان فعال می شوند.

رییس پلیس راه استان خراسان رضوی از استقرار 52 دوربین برای ثبت تخلفات راهنمایی و رانندگی در جاده ها خبر داد.

سرهنگ امیدوار در گفتگو با گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، افزود: 136 دوربین دیگر هم طی ماه های آینده به طرح کنترل راهها و حمل و نقل جاده ای استان افزوده خواهد شد.

وی گفت: باید مطابق با سرعت ذکر شده در تابلو ها رانندگی کرد، هنگامی که [شما] از دوربین شماره یک عبور کردید، تا رسیدن به دوربین شماره دو، اگر سریع تر از زمان محاسبه شده باشد، 20 ثانیه بعد برای شما پیامک می آید که سرعتتان زیاد بوده است. پس از 20 ثانیه [دوم] مبلغ جریمه، شناسه قبض و پرداخت به صاحب پلاک ارسال می شود.

رییس پلیس راه استان خراسان رضوی افزود: این دوربین ها از فردا صبح فعال شوند و تخلفاتی شامل: سرعت غیر مجاز، نبستن کمربند، استفاده از تلفن همراه و خوردن وآشامیدن حین حرکت و حتی سبقت غیر مجاز را ثبت کنند.

سرهنگ امیدوار با بیان اینکه از اول شهریور امسال، همه ی خودرو های سبک و سنگین باید معاینه فنی معتبر داشته باشندگفت: اگر خودروی شما معاینه فنی معتبر نداشته باشد،هنگام کنترل پلیس راه، در هر روز، یک بار جریمه می شوید که سیستم، آن را به صورت خودکار برای خودرو ثبت می کند.

وی خاطر نشان کرد: چنانچه پلیس خودرویی را هر روز به سبب نداشتن معاینه فنی معتبر جریمه کند، این مبلغ تا پایان ماه، رقمی برابر با یک میلیون و 500 هزار تومان خواهد شد.

انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار