اولین سالگرد «یونس های خمینی» شهر بافران برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،مراسم اولین سالگرد تشییع و خاکسپاری شهدای بافران دیروز در جوار حرم این شهدا با حضور خانواده های معظم شهدا، بسیجیان، مسئولین شهرستان نایین و بافران برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام حبیبی امام جماعت شهر بافران ضمن تبریک ایام فرخنده دهه کرامت و عرض تسلیت به مناسبت سالگرد شهدای گمنام  گفت: در محفل دو شهید گمنام قرار گرفته‌ایم که برای ما عزت و منزلت آورده‌اند، هدایایی را شهدا برای ما به ارمغان آورده‌اند و آن نثار جان‌شان در راه خدا بوده است که با اخلاصی تمام به پای انقلاب و دفاع از آرمان‌های انقلاب ریخته شد.

وی ادامه داد: هر جا نام شهدا و یاد آن ها باشد جریان انقلابی و مدافع ولایت همیشه است و ایستادگی می‌کند و امروز به واسطه خون شهدا نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در سراسر دنیا می درخشد.

سپس محمودی از اعضای گروه تفحص اصفهان ضمن تقدیر از حضور مردم بافران در مراسم بیان کرد: ما وظیفه داریم راه شهدا را ادامه دهیم، وصیت نامه های شهدا را باید الگویی برای زندگی خود و مبارزه با دشمنان اسلام باشد.

وی گفت: شهیدان با جنگ سخت افزاری و جانثاری راه را به ما نشان دادند و وظیفه ماست که در جنگ نرم  نگذاریم دشمنان  به دنبال ضربه زدن به نظام باشند.

این عضو گروه تفحص با اشاره به کوتاه ترین وصیت نامه دفاع مقدس مبنی بر اینکه نگذارید حرف امام زمین بماند افزود: امروز باید ما به مولا و آقای خویش اقتدا کنیم، باید از راهی که شهدا توصیه کرده‌اند پیروی کنیم و از رهبری و ولایت فقیه تبعیت همه جانبه داشته باشیم.

محمودی در ادامه بیان داشت: شهدا این را فهمیدند و این راه را انتخاب کردند و با لطفی که خدا به آنها کرد، ادراک پیدا کردند و به سمت خدا رفتند.

وی همچنین به اهمیت دادن مراسم سالگرد شهدای گمنام اشاره کرد و تصریح کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ضامن عزت و اقتدار ایران اسلامی است.

عضو گروه تفحص اصفهان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: چرا نمی توانیم در اقتصاد پیشرفت کنیم؟ اگر عزممان را در این راه جزم کنیم و دست به دست هم دهیم می توانیم اقتصاد را شکوفا کنیم، چشممان به دست دشمن نباشد که کی تحریم را بر‌می‌دارد و ببینیم خودمان چه کار می‌توانیم انجام دهیم این همان راهیست که شهدا در جنگ سخت افزاری با جانثاری این امر تحقق یافت و حال تکلیف ماست در جنگ نرم ، جنگ اقتصادی با هم اندیشی و توسعه منابع اقتصادی و صنعتی و حمایت از تولید داخلی قدم برداریم.

محمودی در پایان خاطرنشان کرد: وقتی ما بتوانیم به این حقیقت دست پیدا کنیم و جایگاه واقعی شهدا را بشناسیم، به مقام آنها غبطه می‌خوریم و آرزوی چنین مقامی را می‌کنیم.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.