هشتمین سالگرد شهدای اصحاب رسانه عصر پنج شنبه 14 آذرماه در قطعه 50 بهشت زهرا(س) (قطعه شهدای رسانه) با همکاری صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار می شود.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی سازمان بهشت زهرا(س) سعید خال، معاون اجتماعی فرهنگی و روابط عمومی سازمان بهشت زهرا(س) در این زمینه گفت: برای هشتمین سال متوالی گرامیداشت یاد و خاطره دلیرمردان عرصه اطلاع رسانی با همکاری سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران در قطعه اصحاب رسانه (قطعه 50) بهشت زهرا (س) و با حضور مسئولین لشگری و کشوری و همچنین خانواده های شهدای رسانه و شهروندان تهرانی برگزار می شود.

معاون اجتماعی و فرهنگی سازمان بهشت زهرا(س) در مورد اهداف برگزاری این مراسم گفت: در حادثه‌ تلخی که روز پانزدهم آذر 1384 برای خانواده بزرگ رسانه ای کشور اتفاق افتاد، جمعی از خبرنگاران، تصویربرداران و عکاسان خبری سازمان صدا و سیما و چند خبرگزاری کشور بر اثر سقوط هواپیمای C-130به شهادت رسیدند و با تقدیم خون خود در راه آگاهی بخشی و اطلاع رسانی اهمیت رسالت خود را اثبات کردند.

وی افزود: از برنامه های پیش بینی شده برای این مراسم با توجه به همزمانی با روزهای ابتدایی ماه صفر، عزاداری برای حضرت سید‌الشهدا(ع) و همچنین پرواز 104 کبوتر به یاد شهدای رسانه و اهدای گل به مزار شهدا با حضور خانواده های شهدا است.
انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار