مدیر عامل شهرکهای صنعتی خوزستان گفت : راه حل ایجاد اشتغال برای جوانان، شبکه های کارآفرینی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهوازمدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان بیان داشت: راه حل ایجاد اشتغال برای متقاضیان جویای کار این است که جوانان بویژه دانش آموختگان دانشگاهها با ایجاد شبکه های کارآفرینی در قالب تعاونی و بنگاههای اقتصادی کوچک به فعالیت بپردازند.

اخلاق محمدیان در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه اهواز در مصلای مهدیه امام خمینی (ره) اظهار کرد: جوانان جویای کار باید از این راه حل استفاده کنند و از انباشت منابع مالی پرهیز کرده و به سمت فعالیت های تولیدی پیش بروند.

وی افزود: برگزاری نمایشگاههای توانمندی های صنعتی و تولیدی برای استفاده از محصولات داخلی در افزایش اشتغال موثر است.

محمدیان در ادامه با اشاره به 21 مرداد روز ملی حمایت از صنایع کوچک تصریح کرد: از مهمترین وظایف دولت ها در بخش حاکمیتی اقتصاد، ایجاد زیرساخت و توسعه بخش صنعت به عنوان موتور محرکه اقتصاد است و شرکت شهرکهای صنعتی با هدف ایجاد و توسعه زیرساخت های اقتصادی در بخش صنعت و استقرار صنایع کوچک به منظور افزایش خدمات رسانی و حمایت از واحدهای صنعتی تاسیس شد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان اظهارداشت : شرکت شهرکهای صنعتی یک شرکت مادر تخصصی است و ایجاد و توسعه صنایع کوچک را تسهیل می کند تا علاوه بر کارآفرینی، افزایش بهره وری و رقابت پذیری صنایع را در بازارهای داخل و خارج فراهم کند.

وی افزود: استان دارای 70شهرک و ناحیه صنعتی است که در51 شهرک، امکان واگذاری زمین به متقاضیان وجود دارد.

محمدیان ادامه داد: دولت برای توانمندسازی صنایع کوچک، تورهای صنعتی، حمایت از واحدهای صنعتی در نمایشگاهها، ایجاد مراکز و مجتمع های فناوری و کسب و کار و برگزاری دوره های آموزشی برای ارتقای سطح دانش مدیران را در برنامه دارد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان افزود:استفاده از توان اجرایی و مشارکت بیشتر اهالی صنعت، اجرای طرح زیباسازی شهرکها، ارتقای سطح فنی مدیران، معرفی بازارهای جدید و ایجاد انسجام در میان صنایع همگن از جمله برنامه های اولویت دار است.

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در خوزستان نیز به مناسبت 26 مرداد سالروز ورود آزادگان اظهار کرد: ورود آزادگان به میهن اسلامی نقطه عطفی در تاریخ ملت ایران محسوب می شود.

حجت الاسلام والمسلمین جلال جابریان افزود: انقلاب اسلامی در تاریخ بشریت نظیری ندارد و وجود این آزادگان بسیار ارزشمند است.

وی درپایان گفت: برخی از بعثی ها توسط استاد اخلاق و عرفان عملی مرحوم حضرت حجت الاسلام و المسلمین حاج سید علی اکبر ابوترابی هدایت شدند.

انتهای پیام/ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.