تیم مینی بسکتبال دختران خوزستان از صعود به دور سوم مسابقات قهرمانی کشور باز ماند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهوازدرچارچوب رقابت های پایانی مرحله یک شانزدهم قهرمانی کشور تیم مینی بسکتبال دختران خوزستان بانتیجه 64بر50تیم زنجان رامغلوب کردومقام سوم کشوررابدست آورد.

این مسابقات که با شرکت تیم های زنجان، کرمان، کرمانشاه و خوزستان از ۲۱ مردادماه به مدت دو روز در شهر زنجان برگزار گردید تیم خوزستان با قبول دو شکست با نتایج نزدیک از تیم های کرمان و کرمانشاه و کسب پیروزی برابر زنجان از صعود به مرحله سوم مسابقات قهرمانی کشور باز ماند ومقام اول ودوم به ترتیب ازآن کرمان وکرمانشاه شد.

تیم های رده های پایه دختران استان امسال با برنامه ریزی و توجه ویژه هیأت استان با برگزاری مسابقات و انتخاب بازیکنان مستعد و تشکیل اردوهای تدارکاتی شرایط مناسبی را برای حضور آینده سازان بسکتبال استان فراهم آورده بودند  به طوری که  برای اولین بار تیم های مینی و نونهالان دختران استان با کسب قهرمانی در مسابقات منطقه ۸ کشور نشان داداند خوزستان پتانسیل حضور در سطح اول کشور را دارد.

لازم به ذکر است تیم بسکتبال نونهالان دختران استان پس از قهرمانی در مرحله اول و دوم مسابقات کشوری خود را برای حضور در مرحله سوم این مسابقات که شهریورماه سال جاری برگزار می گردد، آماده می کند.

انتهای پیام/ص
.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.