بانوی المپیکی دومیدانی کشور گفت: هر چه در توان داشتم را به کار گرفتم ولی بی خوابی و هیجان باعث عدم صعودم شد.


رجبی : بی خوابی و هیجان باعث عدم صعودم شد / باید زودتر به ریو می آمدمبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ تنها بانوی المپیکی دوومیدانی کشور پس از ناکامی در رقابت های المپیک گفت: هرچه در توان داشتم را به کار گرفتم اما بی خوابی و هیجان مسابقه باعث عدم صعودم بود.

 لیلا رجبی پس از حذف از مسابقات پرتاب وزنه المپیک اظهار داشت: نمی دانم این اتفاق چگونه افتاد و نتوانستم به فینال مسابقات پرتاب وزنه المپیک صعود کنم ، تلاشم را کردم اما دو شب بی خوابی و هیجان مسابقه باعث شد نتوانم به رکوردهای خودم دست یابم.

وی ادامه داد : اگر به رکودهای تمرینی و حتی نزدیک رکورد بازی های آسیایی اینچئون می رسیدم، به راحتی صعود می کردم.

رجبی اظهار داشت : امید زیادی به راهیابی به فینال داشتم و به هیچ عنوان فکر نمی کردم به فینال نروم ولی همانطور که گفتم بی خوابی اذیتم تمرکزم را برهم زد و مانع صعودم شد.

وی تصریح کرد:  وضعیت آماده سازی من خیلی خوب نبود و باید حداقل زودتر به ریو می‌آمدم تا بدنم با شرایط سازگار می‌شد، هرچه در توان داشتم رو کردم اما نتیجه نگرفتم، کاری که پیش از این قرار بود انجام بدهم و خداحافظی کنم را الان انجام می‌دهم.


انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۶ ۲۴ مرداد ۱۳۹۵
بیخوابی...خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۹ ۲۳ مرداد ۱۳۹۵
خب ميخوابيدي!!! بعدشم مگر ورزشكار حرفه اي در مسابقات حرفه اي جوگير و هيجان زده ميشه؟! فقط بلديم بهانه بياريم. فكر ميكنيم همين كه سهميه آورديم كافيه. ديگه مدال و ركورد و بي خيال!!! دلسوز و متعصب نيستيم ديگه قبول كنيد واقعيت و !!! حداقل ركورد ١٨ خودتونو مينداختيد نه دو متر كمتر!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۵ ۲۲ مرداد ۱۳۹۵
بی خوابی و هیجان و زودتر به ریم میامدم ..... یه چیزی بگو که آدم خنده اش نگیره . ما فقط بلدیم که الکی یه چیزی گفته باشیم
آخرین اخبار